תיקון דלת אש

מחפשים תיקון דלת אש? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

קצרים חשמליים, עומסי מתח, רדיאטורים ישנים, ארובות, שימוש לא נכון במוצרי חשמל, סיגריות של כובו כהלכה… אלו הם רק חלק מהאשמים העיקריים בשריפות שעלולות לפרוץ בבית או במקום העבודה. נזקי השריפות האלה כפי שאתם ודאי יכולים לדמיין לעצמכם עשויים להיות הרי אסון. רוב הנזקים טומנים בחובם נזק כלכלי כזה או אחר (כמו לדוגמא אובדן רכוש, השבתת בית העסק, עלויות ביטוח רבות ועוד…), אך זה נמדד כאין וכאפס כאשר מדובר גם על אובדן חיי אדם. כל הנזק הזה יכול לפחות משמעותית או אפילו להמנע לחלוטין אם בבית העסק או בבית המגורים שלכם ישנם האמצעים הדרושים. תיקון דלת אש הוא המפתח למניעת תאונות מסוג זה.

 

☑️ תיקון דלת אש בשיטה מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בדלתות אש.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מהן דלתות אש?

דלתות אש הן דלתות שתכליתן העיקרית היא לשמש כהגנה עקיפה כדי למנוע את התפשטותה האפשרית של שריפה לחלקים שונים בבניין. הדלתות האלו הן בפני עצמן עמידות בפני אש. הדלתות עשויות משילוב של זכוכית, פלדה, גבס, עץ ואלומיניום. הן בנויות בצורה שמיעדת אותן לעמוד בלחץ הנגרם מחום גבוהה לאורך הזמן הארוך ביותר האפשרי. הדלתות האלו פשוטו כמשמעו – מצילות חיים של אנשים.

השימוש בלדתות אש יכול להיעשות במסגרת בית עסק או בתוך בתי מגורים. הדלתות האלו מיועדות ונוטות להינזק בעת שהן עוצרות שריפות. בדיוק מסיבה זו הן דורשות תיקונים ותחזוקה. תיקוני דלתות אש נעשים באופן מקצועי וחלק ביותר, אשר לא משאיר שום פגם בפעולת הדלת או ביעילותה לאחר תיקונה. לעומת זאת, החלפתה הכוללת של דלת אש שכזו עשויה מאוד להיות עניין יקר למדי, ולכן מומלץ במידת האפשר לתקן.

 

מתי דלת אש דורשת תיקון?

יכולות להיות מספר סיבות שונות לצורך בתיקון דלת אש. שימוש תדיר בדלת, נזק, או נזקי התיישנות שונים. במקרים רבים דלת אש תוקנה יותר מדי פעמים, או שהנזק שהוסב לה חמור מדי ואין מנוס מהחלפת הדלת כולה.

 

ליבת הדלת נפגעה

בכל דלת אש, בין אם בשימוש בבית עסק או בבית יש ליבה. ליבות אלה עלולות להתיישן ולהינזק לאורך זמן ושימוש מרובה, מה שישפיע על איכותה חוזקה ועמידותה של הדלת. במקרים מסויימים ניתן לתקן אותן, אבל במקרים אחרים ישנו הכרח בהחלפת הדלת כולה.

 

התפרקות לשכבות

התפרקות לשכבות היא מה שקורה כשהשכבות בפנים ו/או בחוץ הדלת העשויות חומרים שונים מתחילות להיפרד זו מזו, ובכך מעמידות בסכנה את שלמותה של הדלת. תהליך זה נגרם פעמים רבות בגלל חשיפה מרובה לשמש, רוחות, רטיבות לסוגיה או לחץ המופעל על הדלת. נזק מסוג זה הוא בר תיקון כל עוד אופיו הוא יותר קוסמטי. אולם, קיים סיכוי שהנזק השפיע על ליבת הדלת, או שהיקפו נעשה גדול מדי מכדי שיהיה אפשר לתקנו. אם זה המצב, לא תהיה כל ברירה אלא להחליף את הדלת בשלמותה.

 

חלודה

חלודה היא סוג של הרעה (התדרדרות) שמתכת עוברת בעקבות תגובות אלקטרומגנטיות בינה לבין סביבתה. כל סוגי המתכת אשר נמצאים בשימוש בבניית דלתות אש יכולים להחליד. חלקם מהר יותר וחלקם לאט, וסוגי ההחלדה השונים שנגרמים למתכות האלה הם רבים.

אם דלת האש שלכם החלידה, היא בדרך דורשת החלפה כוללת. אם אנחנו יכולים להבחין בחלודה על פניה החיצוניים של הדלת, קיימת סבירות גבוהה שאותה חלודה נמצאת גם בתוך הדלת עצמה. לחלודה יכולה להיות השפעה הרת גורל על עמידותה ותפקודה של דלת האש שלכם.

 

נזק שנגרם על ידי כוח חיצוני

נזק אשר נגרם על ידי כוח חיצוני דוגמת ונדליזם, פריצת הדלת בכוח או אפילו תאונה, הוא אחת הסיבות הנפוצות ביותר להחלפת דלתות אש. תלוי בהיקפו של הנזק המדובר, תיקון חלקי עשוי להיות פתרון טוב מספיק, אך במרביתם של המקרים זוהי הזדמנות טובה להשתדרג. אם הדלת שלכם ספגה נזק בעקבות פריצתה בכוח, או בעקבות תאונה, הדבר יכול להוות אינדיקציה לכך שבדלת שלכם ישנה נקודה חלשה שכדאי לחזק.

 

שיטות לתיקון דלת אש

ישנן שתי שיטות עיקריות לתיקון דלתות אש, ושתיהן מצריכות את שירותיו של מומחה. מומלץ מאוד להתקשר למומחה המתעסק בדלתות אש על מנת שיעריך את הנזק שהוסב לדלת האש שלכם ויוכל לתת לכם הצעת מחיר ולהציע דרך פעולה.

  1. התקנתם של מהדקי פלדה שיאטמו את החורים במלואם.
  2. שימוש בחומר זהה לזה ממנו עשויה הדלת או המשקוף על מנת לאטום חורים מברגים מסמרים או כל דבר אחר.

 

כמה עולה לתקן דלת אש?

אם הנזק שנגרם לדלת הוא רק במנגנון הנעילה, אז עלות התיקון בדרך כלל תהיה באיזור ה250 ש"ח לחלק בתוספת תשלום על העבודה. אבל אם נעילת הדלת ניזוקה כתוצאה מכיוון הדלת, התיקון עשוי להיות מסובך ולהצריך יותר מאדם אחד. תיקון זה עשוי להיות יקר יותר מאשר תיקון לדלת סטנדרטית.

כדי לקבל הצעות מחיר יותר מפורטות עבור תיקון דלת האש שלכם התקשרו עכשיו למנעולן מומחה.

 

לסיכום, דלתות אש מותקנות כדי למנוע את התפשטותן של שריפות בבתי עסק ובבתי מגורים כאחד, ומאפשרות לאנשים הנמצאים במקום להתפנות במהרה ובבטיחות. בהתחשב בתפקיד החשוב שדלתות האש ממלאות, זה מן ההכרח שדלתות מסוג זה ישמרו במצב מושלם. חשוב שתזכרו לבצע ביקורת ועבודות תחזוקה קבועה על דלתות האש שלכם כדי להבטיח את שלמותן ועמידותן בתקני בטיחות אש, ובעיקר כדי להבטיח את שלומם של בני המשפחה או העובדים שלכם בשעת שריפה. אם יש לכם ולו ספק קל בנוגע לתקינותה או אפילו למועד הבדיקה של דלת האש שלכם, אל תהססו ליצור קשר עם מנעולן המתמחה בדלתות אש כדי שיבוא ויוודא שדלת האש שלכם שומרת עליכם ועל האנשים שסביבכם.

 

מחירון תיקון דלת אש כללי

תיקון דלת אש מחיר מ-130₪
תיקון ידית לדלת אש מחיר מ-120₪
התקנת ידית לדלת אש מחיר מ-100₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »