תיקון דלת זכוכית ביסוד המעלה

מחפשים תיקון דלת זכוכית ביסוד המעלה? ריכזנו עבורכם את השירותים המומלצים ביותר בתחום, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", התקשרו עכשיו וקבלו תיקון מקצועי לדלת הזכוכית שלכם:

חאטר סארי דורס
סארי כאטר

חאטר סארי דורס

נבדק לאחרונה 11.03.2024
5
1
חוות דעת
התמחויות: דלתות כניסה ופנים של רב בריח , דלתות פולימריות נגד מים , מכירת דלתות מעוצבות , עמידה בלוחות זמנים , מחירים הוגנים , אחריות על כל עבודה

☑️ תיקון דלת זכוכית ביסוד המעלה בשיטה מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בדלתות זכוכית.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

אם יש לכם דלתות הזזה מזכוכית בביתכם, אתם יודעים טוב מאוד כמה הן נאות, נוחות ואטרקטיביות. דלתות מהסוג הזה מהוות חלון אשר מבעדו אתם יכולים להביט החוצה, ובו בעת נותנות לכמויות לא מבוטלות של אור שמש להיכנס לחדר. למרות היתרונות שבדלתות מסוג זה, הן מגיעות לעיתים יחד עם בעיות ייחודיות להן כמו זכוכיות שבורות, מסילה שבורה או גלגלים שנתקעים או לא מתפקדים כראוי ועוד.

ישנן סיבות רבות בגינן אנשים רבים יחליטו לבצע תיקון דלת זכוכית ביסוד המעלה או להחליף אותה, ותהליך התיקון או ההחלפה יכול להיות שונה. לפעמים מדובר בהחלפה פשוטה של חלקים נעים בחלון כמו הגלגלים למשל, אשר מתיישנים, מתקשים וצוברים בלאי שונה לאורך השנים. בפעמים אחרות עלולה הדלת להיות ישנה מדי מכדי לעבור תיקון ועלינו להחליף אותה לחלוטין.

 

בעיות נפוצות בגלגלים לדלת הזזה מזכוכית

ישנן בעיות רבות הנפוצות בגלגלים לדלתות הזזה מזכוכית שבעקבותן תצטרכו שירות תיקון דלת זכוכית ביסוד המעלה.

בעיות נפוצות בגלגלים לדלת הזזה מזכוכית

 

גלגלים מלוכלכים או שבורים

דלתות הזזה מזכוכית מסוגלות לנוע על המסילה שלהן בצורה חלקה בזכות גלגלים המקובעים על אחד או שני צידי הדלת. אולם, אם הדלת לפתע מתחילה להתקע או נהיית קשה יותר להזזה, קיימת סבירות גבוהה שבדרכם של אותם גלגלים ניצב מכשול כזה או אחר, או שעקב בלאי כלשהו הם אינם מצליחים להסתובב כשורה. מקרה זה נכון כפליים בעיקר כשמדובר בגלגלים עשויים מתכת הנוהגים לצבור חלודה מעת לעת.

גלגלים דורשים ניקוי לעיתים תכופות כדי למנוע בעיות ומכשולים. מכשולים נפוצים שנקרים בדרכם של הגלגלים הם בדרך כלל עלים, לכלוך, אבק שמצטבר, מקלות וזרדים למיניהם. כשאתם משתמשים בשואב האבק בשביל הרצפה, הקדישו כמה דקות מזמנכם עם ראש בעל מברשת כדי למנוע מפסולת להצטבר בקרבת הגלגלים או המסילה.

גלגלים מלוכלכים או שבורים

 

תיקון מסילות בדלת זכוכית ביסוד המעלה

מנגד לגלגלים, גם המסילות עליהם הם מסתובבות יכולות להישבר או להתעקם ובכך למנוע פתיחה וסגירה חלקה של דלת הזכוכית שלכם. מסילות שהתעקמו עשויות לגרום לדלת שלכם להחליק אל מחוץ למסילה בעת פתיחה או סגירה מה שיכול להיות מסוכן. מסילות עקומות יכולות לעבור תיקון ע"י איש מקצוע המומחה לדלתות זכוכית שיש לו את הכלים המתאימים לעבודה מסוג זה.

מסילה שהתעקמה כלפי פנים ניתנת ליישור על ידי שימוש בפלאייר או מלחציים אשר יעקמו את המסילה חזרה למקומה המקורי. מסילה שהתעקמה כלפי חוץ תדרוש תיקון באמצעות שימוש בפלאייר, פטיש או פטיש עץ כדי לעקם אותה חזרה למקומה.

תיקון מסילות בדלת זכוכית ביסוד המעלה

 

דלת עקומה

במקרה בו הגלגלים שתומכים בדלת הזכוכית שלכם נדדו אל מחוץ למסילה, כל הדלת תזוז ממיקומה ותהיה עקומה. דבר זה עשוי מאוד להפוך את הדלת למאוד קשה לפתיחה או סגירה עד שהבעיה תטופל בעזרת שירות תיקון דלת זכוכית ביסוד המעלה.

הסיבה העיקרית לבעיה הזו היא כשל בברגים שנועדו להחזיק את הגלגלים שבבסיס דלת הזכוכית שלכם. הברגים האלו יכולים ליפול החוצה, או להישחק עם הזמן. במקרה כזה הפתרון הוא להבריג אותם בחזרה למקומם או להחליף אותם בברגים חדשים.

העיפו מבט ובדקו אם דלת הזכוכית שלכם ישרה ואינה עקומה. התרחקו בכמה צעדים מדלת הזכוכית שלכם והביטו בה מבחוץ. אתם אמורים לראות רווח אחיד בין הדלת לקיר לכל אורכה של הדלת מלמעלה ועד למטה. אם אתם מבחינים שהרווח אינו שווה בנקודה מסוימת, אזי הדלת שלכם ככל הנראה עקומה ויש לתקן או להחליף אותה. צרו קשר עכשיו עם מומחה לדלתות זכוכית והתייעצו איתו לגבי דלת הזכוכית שלכם.

תיקון דלת זכוכית

בעיות עם הזכוכית

תיקון זכוכית שבורה בדלת זכוכית ביסוד המעלה

הזכוכית אשר בדלת ההזזה מזכוכית שלכם עשויה להפוך עכורה, סדוקה, שבורה, או מנופצת בעקבות איתני הטבע או תאונות יום יומיות. גם הסדקים והשריטות הקטנים ביותר דורשים תשומת לב מידית מאחר ויש להם את הפוטנציאל לגדול ולהחמיר עד כדי מצב שבו לא תהיה ברירה אלה להחליף את הזכוכית כולה.

החלפת הזכוכית בדלת הזזה מזכוכית יכולה להיות מסובכת למדי ומומלץ מאוד לא לנסות לבצע אותה לבד ולהיעזר באיש מקצוע כדי להימנע מפציעה שלכם או אחרים בסביבתכם. עליכם לוודא שאתם משאירים את המלאכה הזו למומחה בדלתות זכוכית או חברה שמתמכה בעבודה עם זכוכית.

תיקון זכוכית שבורה בדלת זכוכית ביסוד המעלה

 

תיקון רווחים בדלת זכוכית ביסוד המעלה

אם אתם מבחינים ברווח הקיים בין הזכוכית בדלת הזכוכית שלכם לבין המסגרת שמקיפה אותה, ישנו סיכוי סביר שאתם שורפים כסף בתשלום חשבון החשמל שלכם. מערכות הקירור והחימום אשר מותקנות בביתכם עובדות הרבה יותר קשה כאשר אוויר בורח החוצה.

דלתות זכוכית ישנות בעיקר מהוות נקודה בעייתית ליעילות אנרגטית בבית שלכם מכיוון ואלה יוצרו פעמים רבות לפני שהסטנדרטים והטכנולוגיה הנוכחיים לצריכת אנרגיה היו קיימים. רווחים בין החלון והמסגרת שלכם יכולים גם לאפשר כניסה של אבק וחרקים מבחוץ.

אם אתם מתקשים למצוא את הרווחים שבין הזכוכית למסגרת הדלת שלכם, ישנה שיטה קלה לעשות זאת. המתינו לשעות הערב החשוכות וגייסו את עזרתו של אדם נוסף שיעמוד מחוץ לדלת ויאיר עליה עם פנס.

עכשיו הביטו על נקודות החיבור בין הזכוכית למסגרת ותראו אם אתם מוצאים נקודה שדרכה חודר יותר אור פנימה. עכשיו כשזיהיתם היכן בדיוק נמצאים הרווחים אתם יכולים להתקשר ולהתייעץ עם מומחה לדלתות זכוכית לגבי תיקונה או החלפתה של דלת הזכוכית שלכם.

אם לא מצאתם שום רווח אבל עדיין מרגישים באוויר מבחוץ שעובר דרך החלון, כנראה רצוי להחליפו.

תיקון רווחים בדלת זכוכית ביסוד המעלה

 

לסיכום

תיקון או החלפה של דלת הזכוכית שלכם הוא אחד השיפורים הכדאיים והזולים יותר שאתם יכולים לבחור לעשות בביתכם. השקעה בדלת זכוכית טובה יכולה להיות השקעה שבמשך שנים תחסוך לכם בהוצאות החשמל החודשיים. לא יודעים מאיפה להתחיל? התקשרו עכשיו למומחה לדלתות זכוכית והתייעצו!

 

מחירון תיקון דלת זכוכית ביסוד המעלה כללי

תיקון דלת זכוכית ביסוד המעלה מחיר מ-120₪
תיקון ידית לדלת זכוכית מחיר מ-130₪
החלפת ידית לדלת זכוכית מחיר מ-120₪

תיקון דלת זכוכית

מה היה לנו עד עכשיו?