תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

מחפשים תקלות נפוצות בדלתות זכוכית? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אם יש בבעלותכם דלת זכוכית, אתם בוודאי נהנים מהיופי, מהמראה, מהנוחות והאיכות שלה. דלת הזכוכית משמשת מעין חלון יפהפה שמאפשר לכם להסתכל החוצה, לראות מה קורה מחוץ לחדר, וכמובן להנות מהשמש, הנוף, המשרדים, והבתים שנמצאים סביבכם.  ולצד כל היופי הזה, לעיתים יש גם תקלות. אנחנו כאן כדי לדבר על תקלות נפוצות בדלתות זכוכית.

 

אם יש לכם בעיה בדלת זכוכית, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו, ולקבל שירות תיקון והחלפת דלתות ברמה הגבוהה ביותר, 24/7.

 

אילו תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

הינה כמה תקלות נפוצות שאנחנו פוגשים בעת תיקון דלת זכוכית:

  • זכוכית שבורה
  • מסילה שבורה
  • גלגל שיצא מהמקום
  • גלגלים תקועים
  • ציר שבור או ציר שיצא מהמקום
  • ידית תקועה

 

במה אפשר לטפל לבד? תקלות נפוצות בדלת זכוכית שקלות לטיפול

יש תקלות שניתן לטפל בהם ללא צורך באיש מקצוע. במיוחד, כשמדובר בשמירה ותחזוק של הדלת לפני שמתרחשת תקלה. הינה מה שניתן לעשות:

  • שימון הצירים והמנעול – אם יש לכם בעיה במנעול דלת הזכוכית, ייתכן ושימון המנעול או הציר יפתרו את הבעיה
  • ניקיון שוטף – אם תקפידו לנקות את דלת הזכוכית באופן קבוע, תוכלו למנוע מאבק, לכלוך ובוץ לפגוע בדלת הזכוכית שלכם.

במה אפשר לטפל לבד? תקלות נפוצות בדלת זכוכית שקלות לטיפול

תקלות נפוצות בדלתות זכוכית שדורשות זהירות ועבודה מקצועית

ישנן מספר תקלות נוספות, אשר עשויות לדרוש עבודה של מנעולן מומחה. לכן אל תתפשרו ובחרו במנעולן המתאים.

 

בעיה נפוצה #1 – זכוכית שבורה

הזכוכית אשר נמצאת בדלת הזכוכית עשויה להיות סדוקה, שבורה, עכורהו לפעמים אף מנופצת בעקבות תאונה שמתרחשת בטעות, בעקבות סערה או בעקבות פריצה. גם שריטות וסדקים קטנים דורשים את תשומת הלב שלנו ודורשות טיפול. טיפול בשריטות קטנות בהקדם, ימנעו מהם להתפתח ולהחמיר.

מה צריך לעשות? ניתן לתקן זכוכית שבורה או לחלופין להחליף אותה בעת הצורך. חשוב מאוד לא לעשות זאת לבד אלא להעזר במומחה בתחום. אנחנו כאן כדי לעזור.

בעיה נפוצה #1 – זכוכית שבורה

 

בעיה נפוצה #2 – רווחים

אם אתם סובלים מרווח הקיים בין הזכוכית בדלת שלכם לבין המסגרת של הדלת,  יש סיכוי שזאת הסיבה שבזמן האחרון המזגן לא עושה את העבודה. מערכות מיזוג האוויר מותקנות בבית עובדות הרבה יותר קשה כאשר אוויר בורח החוצה דרך הרווחים של דלת הזכוכית. זה קורה בעיקר  בדלתות זכוכית ישנות.  בנוסף הרווחים בין הזכוכית למסגרת יכולים לאפשר לכניסת לכלוך וחרקים מבחוץ.

מתקשים למצוא את הרווחים? חכות לשעות הערב המאוחרות, העזרו בחבר או בקרוב משפחה שיעמוד מחוץ לדלת ויאיר על דלת הזכוכית עם פנס. עכשיו הסתכלו על נקודות החיבור בין הזכוכית למסגרת ותראו אם אתם מוצאים נקודה שדרכה חודר יותר אור פנימה. עכשיו שאתם יודעים בוודעות שיש רווח והיכן הוא, העזרו באיש מקצוע כדי לתקן או להחליף את הדלת.

אם מכל סיבה שהיא לא מצאתם את הרווח, אבל עדיין חושדים שיש אחד כזה – אל תהססו להתקשר לאיש מקצוע.

 

בעיה נפוצה #2 – רווחים

 

בעיות נפוצות בגלגלים לדלת הזזה מזכוכית

אם ברשותכם דלת הזזה העשויה זכוכית, בנוסף לתקלות שציינו קודם, אתם עשויים לסבול גם מבעיות בגלגלים:

בעיה נפוצה #1 – גלגל מלוכלך או שבור.

דלתות הזזה מזכוכית נעות על המסילה שלהן בצורה חלקה בזכות גלגלים המקובעים לצידי הדלת. עם זאת, הדלת עשויה להתקע או להיות קשה יותר להזזה. אם זה קורה, ייתכן כי הגלגלים סובלים ממכשול כזה או אחר, או שאולי יש בלא.

מקרה זה נכון בייחוד אם הבגלגלים עשויים ממתכת שכן הם עשויים להחליד.

מה ניתן לעשות? גלגלים של דלת זכוכית דורשים ניקוי לעיתים קרובות כדי למנוע בעיות חלודה ותקלות. תקלות נפוצות שנקרים בדרכם של הגלגלים הם בדרך כלל עלים, לכלוך, אבק שמצטבר, מקלות וזרדים למיניהם. כשאתם משתמשים בשואב האבק לשטיח או לרצפה, הקדישו כמה דקות מזמנכם עם ראש בעל מברשת כדי למנוע מפסולת להצטבר בקרבת הגלגלים או המסילה.

 

בעיה נפוצה #1 – גלגל מלוכלך או שבור

 

בעיה נפוצה #2 – מסילות

חוץ מבעיה בגלגלי דלת הההזזה יכולה להיות גם בעיה במסילה. המסילות עליהן הדלת נעה עשויות להישבר או להתעקם ובכך לגרום לבעיה בפתיחה ובסגירה של הדלת.

מסילות שהתעקמו עשויות לגרום לדלת לצאת מחוץ למסילה בכל זמן נתון ובעת הזזה, מה שלא רק יכול לפגוע במסילה אלא גם חלילה בכם.

מסילות עקומות יכולות לעבור תיקון בעזרת מנעולן המתמחה בדלתות זכוכית. למנעולן יש את הכלים לעבודה מהסוג זה.

למשל, מסילה שהתעקמה כלפי פנים ניתנת ליישור בעזרת שימוש בפלאייר או מלחציים אשר יישרו את המסילה חזרה.

מסילה שהתעקמה כלפי חוץ תדרוש גם כן תיקון באמצעות שימוש בפלאייר או לחלופין פטיש או פטיש עץ כדי ליישר אותה חזרה.

 

בעיה נפוצה #2 – מסילות

 

בעיה נפוצה #3 – דלת עקומה

אם הגלגלים שתומכים בדלת הזכוכית יצאו מהמסילה או לחלופין דלת הזכוכית ספגה פגיעה – היא עשויה להתעקם. התוצאה? דלת שלא נפתחת או נסגרת, ושעשויה גם להשבר.

הסיבה העיקרית לבעיה הזו היא לרוב בעיה בברגים שמחזקים הגלגלים שנמצאים בבסיס דלת הזכוכית.

הברגים עשויים לצאת החוצה ואפילו להשחק. אז מה עושים? מבריגים את הברגים או מחליפים את הברגים הישנים בחדשים.

בעיה נפוצה #3 – דלת עקומה

 

איך בודקים אם הדלת עקומה?

התרחקו מספר צעדים מדלת הזכוכית והביטו בה מבחוץ. אתם צריכים לראות רווח אחיד בין הדלת לקיר לכל אורך הדלת מלמעלה ועד למטה. אם אתם מבחינים שהרווח אינו שווה, אז ייתכן והדלת עקומה. איך מחליפים? נעזרים באיש מקצוע מומחה!

 

כמו שניתן לראות יש לא מעט תקלות שעשויות להתרחש בדלתות זכוכית, ועם זאת זו לא סיבה לדאגה. אנו נשמח לתת לכם שירות 24/7 עבור דלתות הזכוכית שלכם במחיר משתלם וכמובן – בצורה המקצועית ביותר. אנחנו כאן כדי לטפל לכם בתקלה במהירות.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »