תקלות בדלת רב בריח

מחפשים תקלות בדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

יש לכם תקלות בדלת רב בריח שאתם לא יודעים איך לפתור? בדיוק בשביל זה אנחנו פה! בין אם נפלה לך הידית או שאתם לא מצליחים לסגור את הדלת, מוזמנים ליצור אתנו קשר בהקדם ונפתור לכם את כל הבעיות.

 

חברת רב בריח – קווים לדמותה

החברה מתגאה בייצור מקומי של דלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות אש, שערים, מוצרי מיגון ועוד. רב בריח שמה דגש מיוחד על שילוב מהוקצע עיצוב מרהיב ועמידות חזקה. קיימות קולקציות מגוונות שמתחדשות מדי שנה ושואפות להיות מתואמות למגמות הטכנולוגיות שמאפיינות את רוח התקופה.

רב בריח נחשבת למפעילה הגדולה ביותר של דלתות כניסה בישראל ובכל שנה זוכה בפרסים על רמת המיגון שמצליחה לייצר לצד אסתטיות בבלתי מתפשרת.

 

סוגי מנעולים בדלת רב בריח

החלק החשוב ביותר בכל דלת הוא המנעול, משום שבו ישנה האחריות הגדולה ביותר על שמירת ביטחון האנשים שמצויים בתוך הבית. חשוב שנתקין מנעולים חזקים שיהיו עמידים לאורך שנים רבות, ולא יישחקו במהרה. קיים מגוון עצום של מנעולים, משום שחברות רבות מעוניינות לקחת חלק בתעשייה שמייצרת מנגנוני אבטחה שמסייעים לבני אדם להרגיש בטוחים יותר בבתיהם.

 

דלת רב בריח לרוב תהיה עשויה מאלומיניום וברזל. כמו כן קיימות דלתות בעלות מנעולים חבויים. ישנם גם מנעולים צרים במיוחד ומנעולים אופקיים בהם הצילינדר והידית ממוקמים זה ליד זה ולא אחד מעל השני. מנעולי רב בריח הם נועלים הרמטית את הדלת במספר מקומות, על כן נוצר שדרוג משמעותי מבחינת רמת האבטחה שהדלת מייצרת.

ככל שהיה מספר רב יותר של מנעולים לאותו הצילינדר, המנעול יהיה ברמת מיגון גבוהה יותר. המנעולים מותאמים לדלתות עץ ולדלתות פלדה כאחד.

סוגי מנעולים בדלת רב בריח
סוגי מנעולים בדלת רב בריח

 

תקלות בדלת רב בריח

 

גורם זר

לעיתים עלול להיכנס גורם זר אל תוך המנעול ולמעשה להפריע לתפקוד התקין של המנעול. אותו גורם זר עלול למנוע מן המנעול להינעל או לחילופין לפתוח את הדלת על ידי חסימה של הצילינדר. במקרה כזה התיקון פשוט ביותר, יש לאתר את הגורם הזר ולהסירו בזהירות מן המנעול.

גורם זר
גורם זר

 

חריקה

לעיתים הדלת עלולה להשמיע קולות שיהיו לא נעימים. קולות אלו לרוב מסמנים לנו שהדלת לא עובדת כמו שצריך ועלינו להבין מה מקור הבעיה, שכן חריקה מתמשכת של דלת עלולה לגרום לשחיקה של הצילינדר ולהביא לכדי החלפה מוחלטת שלו.

אסור בתכלית האיסור להתרגל לרעשי החריקה ולהמתין שיעברו מעצמם כי ברוב המקרים זהו כלל לא המצב. יש להיעזר באיש מקצוע על מנת לפתור את הבעיה לצמיתות.

חריקה
חריקה

 

יש להחליף את הצילינדר

לפעמים מגיע הרגע בו מוצר מפסיק לעבוד, בין אם בגלל בלאי מתוקף הזמן שעבר ובין אם בגלל שמשהו קרה. במקרה כזה נהיה חייבים להיעזר בבעל מקצוע, שכן החלפה של צילינדר היא מלאכה עדינה ומורכבת שלא רק מצריכה כלים מיוחדים אלא גם ידע מסוים.

יש להחליף את הצילינדר
יש להחליף את הצילינדר

 

החלפה של הידית

הידית היא אומנם מרכיב די פשוט שבחיי היום יום לא נייחס לו יותר מדי חשיבות אך למעשה, הידית עוזרת לנו להיכנס ולצאת כמעט מכל מקום. ללא הידית אנחנו נשארים תקועים ללא היכולת לצאת או להיכנס. כמו במקרה החריקה, גם פה אסור להתרגל ולמצוא פתרון חלופי שלא מחזיק מעמד, יש לתקן את הידית באופן יסודי על מנת לא לגרום נזק בלתי הפיך שיגרום להוצאה כספית גדולה ומיותרת.

החלפה של הידית
החלפה של הידית

 

לא מצליחים לסגור את הדלת

מדובר באחת התקלות המסתוריות ביותר שקיימות, שכן לפעמים לא נצליח לסגור את הדלת עד הסוף ועל פניו לא תהיה לכך שום סיבה. ננסה לסגור את הדלת פעם אחר פעם אך פשוט לא נצליח, מבלי שתהיה לכך סיבה נראית לעין. כמובן שאין להותיר את דלת הבית פתוחה במקרה כזה, שכן אין אנו רוצים להעמיד בסיכון את ביטחוננו האישי ואת אבטחת חפצינו היקרים.

לכן, במצב כזה, נזעיק מנעולן מוסמך באופן מידי, שיגיע על מנת לבחון את המצב ולפתור אותו באופן מקצועי.

לא מצליחים לסגור את הדלת
לא מצליחים לסגור את הדלת

 

תהליך המפתוח מחדש – מה זה בעצם אומר?

מפתוח חדש הוא תוצר שמתקבל לאחר תהליך שעושה מנעולן מוסמך: המנעולן למעשה מבצע שינויים בצילינדר של המנעול, וכך הוא מתאים אותו עבור המפתח החדש שהוא מייצר. בסוף התהליך, המפתח החדש שיצר המנעולן מסוגל לפתוח את הדלת. המפתוח מחדש יתרחש לרוב במצב בו בעל הבית חושש שלאנשים שינם רצויים תהיה גישה אל הנכס. על מנת שלא יצטרך להחליף את המנעול כולו, נוצר תהליך המפתוח מחדש.

המפתוח הומצא על ידי מנעולן אמריקאי ממדינת ניו ג'רזי שבארה״ב בסוף המאה ה-19. באמצע שנות ה-50 של המאה לאחר מכן, היו מי שהמציאו פטנט של מנעול עם פינים שניתנים לשינוי. אותו הפטנט למעשה יהיה היסוד עבור המצאת מנעול הצירופים, מנעול פופולרי ביותר כיום.

תהליך המפתוח מחדש – מה זה בעצם אומר
תהליך המפתוח מחדש – מה זה בעצם אומר

 

איך נוכל לבחור את דלת רב בריח הטובה ביותר עבורנו?

תקלות בדלת רב בריח תמיד יכולות לקרות, אך כדי שנדע שעשינו כל שביכולתנו על מנת למנוע אותן, נצטרך לבור בדלת הטובה ביותר שמתאימה לנו ולצרכים שלנו. דלת טובה תהיה דלת שעומדת בכל הקריטריונים הנדרשים עבורנו: מרמת אבטחה ועד סגנון אסתטי. תמיד כדאי שניוועץ במנעולן מקצועי לפני שנבחר דלת.

איך נוכל לבחור את דלת רב בריח הטובה ביותר עבורנו
איך נוכל לבחור את דלת רב בריח הטובה ביותר עבורנו

 

לסיכום

כשתקלה בדלת הבריח תפתיע אותנו, מיד ניצור קשר עם מנעולן מוסמך כדי שיוכל לעזור לנו באופן המהיר והבטיחותי ביותר! לפרטים נוספים דברו איתנו עוד היום!

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »