התקנת מחזיר דלת

מחפשים התקנת מחזיר דלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

מחזיר דלת נראה כל כך קטן ועדיין זה אחת ההמצאות החשובות ביותר בתחום הבטיחות ובתחום הפרקטי. המנעולנים שלנו כבר התקינו אלפי מחזירי דלתות בירושלים, את התקנת מחזיר דלת המנעולנים שלנו יעשו במהירות ומקצועיות על מנת שהדלת תיסגר לאט וכל המרחב יוכל להתנהל בצורה נעימה ובטוחה. כל מה שכדאי לדעת על התקנה מחזיר דלת בירושלים נמצא כאן, בשבילך.

☑️ התקנת מחזיר דלת באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

מה זה מחזיר לדלת?

מחזיר דלת הוא אותה תיבה שמותקנת על משקוף הדלת ומחוברת אל הדלת בעזרת זרוע מתכת. במקרה ומותקן לדלת מחזיר, בזמן פתיחה של דלת כזו הקפיץ מתכווץ וכשהוא משתחרר מחדש הוא יגרום לזרוע לדחוף את הדלת חזרה בצורה איטית ועדינה עד לסגירה מלאה.

 

התקנת מחזיר דלת

המטרה העיקרית של מחזיר דלת היא להשיב את הדלת למצב שהיא סגורה, המחזיר יעשה זאת בצורה איטית שניתנת לקביעה מראש ללא טריקה של הדלת וללא רעשים מפריעים במרחב. המנעולנים שלנו מומחים בהתקנת מחזיר דלת בירושלים אז אם אתם רוצים מרחב עבודה שלוו או בית ללא טריקת דלתות אתם יודעם איפה למצוא אותם.

 

איפה מבצעים התקנת מחזיר דלת?

את מחזירי הדלת מתקינים לרוב בכיתות לימוד בבתי ספר, גני ילדים ודלתות אש. מחזיר דלת מותקן על מנת להביא את הדלת למצב סגירה אוטומטי כך שלא יפגעו אצבעות של ילדים קטנים או שהדלת לא תיסגר על אנשים בזמן חרום כמו שרפה והצפה.

 

סוגים של מחזיר דלת

קיימים שלושה סוגים של מחזיר דלתות ולכל אחד מהם יש את האופי המתאים העונה על הצורך של הלקוח, מיד תדע איזה מהם מתאים לך.

 

מחזיר שמן

מחזיר כזה הוא הסוג הנפוץ ביותר בשוק מחזירי הדלתות כיום בישראל. התנועה של מחזיר הדלת מתבצעת בעזרת השמן שנמצא בו. מחזיר כזה נקרא גם 'מחזיק דלת הידראולי'. מחזיר שמן מתאים לדלתות כבדות כמו דלת אש \ כניסה לבניין וגם לדלתות פנים.

 

מחזיר דלת פניאומטי

מחזיר דלת כזה עובד על בסיס לחץ אוויר. לרוב הוא יותקן בדלתות פנים, זהו סוג פחות נפוץ אבל בעל עלות נמוכה ולכן כדאי להכיר אותו.

 

מחזיר דלת קפיצי

מחזיר דלת מסוג קפיץ מיועד להתקנה על דלתות עץ וברזל. את הקפיץ אפשר לכוונן וכך להתאים לפעילות סגירת הדלת.

 

מחזיר דלת רצפתי

מחזיר דלת מסוג זה יותקן מכיוון הרצפה, את המחזיר מתקינים כך שהוא ישמש מעין ציר תחתון לדלתות בנוסף לתפקיד העיקרי שלו. לרוב מחזיר רצפתי יותקן על דלתות זכוכית.

 

מחזיר דלת חשמלי

סוג נוסף של מחזיר דלת נפוץ מאוד הוא מחזיר דלת חשמלי, מחזיר כזה פועל בצורה שקטה ואפקטיבית ביותר. בזמן ההתקנה צריך לחבר את המחזיר לחיווט בלוח החשמל, במקרה המנעולנים שלנו מומחים בהתקנה של מחזיר גם מסוג זה כך שלוח החשמל לא יינזק.

 

טיפ של מנעולן: התקנה של מחזיר לדלת חייבת להיעשות על ידי איש מקצוע מיומן אחרת הדלת עלולה להיפגע מההתקנה וגם המחזיר עצמו לא יפעל כראוי.

 

איך לבחור מחזיר דלת?

יש מגוון רחב של סוגי מחזירים ועוצמות סגירה שונות. לפני שמתקנים מחזיר דלת יש שלושה שאלות טכניות שחייב לבדוק.

  1. רוחב הדלת.
  2. גובה הדלת.
  3. משקל הדלת.

 

בהתאם לתשובות שלך המנעולן שלנו יתקין לך את מחזיר הדלת המתאים ביותר לסוג הדלת ולשימוש של הדיירים.

 

בשביל מה צריך התקנת מחזיר דלת?

קיימות סיבות רבות להתקנה של מחזיר דלת, אלו הנפוצות ביותר.

 

נזק

טריקה מהירה ועוצמתית עלולה לגרום לנזק לדלת עצמה.

 

שקט במרחב

מלבד הנזק מחזיר דלת יחזיר את השקט והשלווה למרחב. דלת שנטרקת בין אם זה בבית או במשרד זה מיד מבהיל את הסובבים ומוציא מריכוז לכן התקנה של מחזיר דלת בירושלים אהובה על המנעולנים שלנו, זה הכל בגלל השלווה שבאה אחרי ההתקנה.

 

פרטיות

בדלתות של משרדים וחברות ניתן להתקין מחזיר דלת שימנע כניסה של אנשים זרים ואורחים לא רצויים למבנה, אם עובד שכח לסגור את הדלת מחזיר הדלת יעשה את זה במקומו.

 

על פי מה בוחרים מחזיר דלת?

חוץ מההתאמה של מחזיר הדלת בעזרת המנעולן יש כמה קריטריונים לבחירת מחזיר דלת שהם באחריותך.

 

מותג

מחזיר דלת הפך למבוקש בשנים האחרונות ובהתאם לכך יש לא מעט חברות שעוסקות בייצור שלהם. מותגים מיובאים נחשבים לפחות טובים ואפקטיביים ממותגים מקומיים.

טיפ של מנעולן: לפני ההתקנה בדקו עם המתקין את סוג המחזיר ומי החברה המייצרת.

 

רואים אותך

מראה של דלת זו ההתרשמות הראשונה של אורחים ומבקרים ולכן חשוב להקפיד עליה. קיים מחזיר דלת גלוי וגם כאלו סמויים, שניהם עושים את אותה עבודה אבל המראה הכללי שונה.

 

עוצמת סגירה

למחזיר הדלת יש שני שלבים.

שלב ראשון: הבאת הדלת עד הקצה.

שלב שני: סגירה סופית.

כיום, ניתן לשלוט בשני השלבים על ידי בחירה של סוג המחזיר ועוצמה המתאימה לך, לכן בבית פרטי העוצמה תהיה נמוכה יותר מאשר דלת כניסה למשרד עבודה.

טיפ של מנעולן: בזמן קבלת הצעת מחיר חשוב לוודא האם המחיר כולל את המחזיר עצמו או לא.

אם זה לשמירה על שקט ושלווה בבית או שרוצים לשמור על משרד סטרילי, התקנה של מחזיר דלת תשפר את חיי הדיירים במרחב וזה בדיוק סוג העבודה של המנעולנים המומחים שלנו, ניפגש.

 

מחירון התקנת מחזיר דלת כללי

התקנת מחזיר דלת מחיר מ-110₪
התקנת קודן לדלת מחיר מ-110₪
ניתוק קודן לרכב מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
ניתוק קודן לרכב בנצרת

☑️ ניתוק קודן לרכב בנצרת באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בנהריה

☑️ ניתוק קודן לרכב בנהריה באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בעפולה

☑️ ניתוק קודן לרכב בעפולה באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בעכו

☑️ ניתוק קודן לרכב בעכו באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בכרמיאל

☑️ ניתוק קודן לרכב בכרמיאל באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בנוף הגליל

☑️ ניתוק קודן לרכב בנוף הגליל באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא'

קרא עוד »