מנעולן מומלץ בשורש

מחפשים מנעולן מומלץ בשורש? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן מומלץ עכשיו:

מאיר המנעולן המהיר
נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.9
5/5
8

חוות דעת

מאיר המנעולן המהיר פורץ דלת
מאיר דרייר
התמחויות: פריצה לרכבים, פריצת דלתות, התקנת ידיות, התקנת מנעולים, תיקון ידיות, פריצת כספות, החלפת מנגנונים, התקנת מנעולים החלפת צילינדר, שחזור מפתחות - שירות מקצועי, אמין ומהיר. לא עושה - תיקון דלתות, ניתוק קודן לרכב, מנעולן רכב, קיצור דלתות, פריצת רכבים גדולים ופריצת קטנועים

מנעולי אוריה
דויד פחימה

מנעולי אוריה

נבדק לאחרונה 20.03.2024
4.94
51
חוות דעת
התמחויות: פריצת כל סוגי הדלתות , החלפת צילינדרים , החלפת מנגנונים לדלתות , כיווני דלתות , קיצור דלת ממ"ד , התקנת מחזירי שמן לדלתות , התקנת מנעולי שהבת , פריצת כספות , התקנת ידיות בהלה , מחסומי חניה
רמי המנעולן
רמי שריקי

רמי המנעולן

נבדק לאחרונה 19.03.2024
5
62
חוות דעת
התמחויות: תיקון דלתות לרבות דלתות בניין *לא רכב * , פריצת דלתות ומנעולים **כולל ממ"ד ** יציאת חרום, , מתן פתרונות דלתות אלומיניום וזכוכית , פלדלת כניסה , מנעול "חכם" דיגיטלי לבתים ושליטה מרחוק , ידיות בהלה , פריצת רכב רק קודנים , מחסומי חניה , פריצת כספות , התקנת אינטקום

☑️ מנעולן מומלץ בשורש – שירותי מנעולנות מהירים, מקצועיים ובטיחותיים.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים בכלל שירותי המנעולנות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

אתם קמים בבוקר, מתארגנים לעבודה, שותים קפה לקחת ומוצאים את עצמכם נעולים מחוץ לרכב כי שם השארתם את המפתח אתמול בלילה כשהייתם עייפים, אתם חוזרים הבית אבל המנעול המעצבן שלא זז שובר לכם את המפתח בפנים ונועל את היום הזה על חוסר מזלו – בשביל זה גיבשנו לכם את כל העצות שבנוגע לחיפוש ומציאת מנעולן מומלץ בשורש.

אז איזה מנעולן הכי מומלץ, מה בכלל עושה מנעולן ובאיזה קריטריונים הוא נמדד בכלל? כל זאת ועוד תוכלו למצוא במאמר זה, כל התשובות לכל השאלות שלכם על מנעולן מומלץ בשורש.

 

קריטריונים למדידת מנעולן מומלץ בשורש

כל מנעולן באשר הוא, בין אם הוא מנעולן או בכל עיר אחרת בארץ ובעולן צריך להימדד לפי שלושה קריטריונים – אמינות, מקצועיות, וניסיון התמחותי. בשביל להבין על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מציינים את המושגים האמורפיים הללו נבחן כל אחד מהקריטריונים לפי תוכנותיו ומרכיביו:

 

מקצועיות

משמעות קריטריון המקצועיות היא שמנעולן מומלץ בשורש חייב תמיד לבוא מוכן. מקצועיות מתבטאת לא רק באופן ביצוע פעולות של מנעולן אלא גם במוכנות מראש. מנעולן מקצועי מומלץ ידאג לברר קודם כל עם הלקוח איזה סוג של מנעול, דלת, וידית צריך את טיפולו המסור, האם מדובר במכונית, בדלת פנים או חוץ או שבכלל מדובר בכספת ומתוך כך ידע להעריך את המחיר בצורה המדויקת ביותר וכמובן את סוג הכלים שהוא צריך וכמה זמן פחות או יותר ייקח לו לטפל בבעיה.

 

אמינות – מנעולן מומלץ בשורש

אמינות למנעולן היא אחד הקריטריונים החשובים ביותר אם לא הכי חשוב שיש. אמינותו של מנעולן נמדדת על ידי כמה דברים: תעודת יושר מהמשטרה שמעידה על כך שלעוסק במלאכה אין כל תיק פלילי או נקודות שחורות במשטרת ישראל ושהוא אזרח מן השורה, תעודת מנעולן מומלץ שמצדיקה את היותו מנעולן שהוכשר לתת שירות מנעולנות לכל מי שרק יחפוץ בשירותיו וכמובן יחס הוגן ואמיתי עם הלקוח ושקיפות מלאה בנוגע למחיר, לאופן הפעילות שלו ולמה נדרש בסופו של יום.

 

ניסיון והתמחות

כל מנעולן טוב ידע להגיד בדיוק מה תחום ההתמחות שלו, כלומר, איזה סוגי מנעולים ואובייקטים הוא יודע לפרוץ, לתקן ולהחליף. ככל שניסיונו של מנעולן גדול יותר בתחום פריצה אחד כך ניתן להגיד שהוא מתמחה בו.

ישנם מנעולנים לרכב, מנעולנים למשאיות, מנעולנים לדלתות, מנעולנים לאוטובוסים, מנעולנים למיניבוסים, מנעולנים לכספות ועוד, וכשמדברים עם מנעולן מומלץ בשורש צריך לוודא שהוא אכן המנעולן המתאים למקרה הספציפי שלכם.

מנעולן מומלץ

כלים של מנעולן

מנעולן מומלץ בשורש תמיד יהיה מוכן לכל מקרה שיקרא בדרכו ולכן תמיד יישא עימו את כל הכלים הרלוונטיים לפריצה, החלפה והתקנה של מנעולים. בשביל להבין מי הוא מנעולן מומלץ בשורש נכנס אל תוך ארגז הכלים שלו ונבחן כל כלי אחד אחד.

  1. כלי כרסום – כלי כרסום הם ראשים מחוספסים של מברגה נועדו לכרסם את חור המנעול על מנת שיוכל המנעולן להגיע אל מנגנון הנעילה ולשחרר את הבריח ידנית. כלי כרסום הם הפתרון האחרון של מנעולן, שלפני הכל ינסה למצוא פתרון שלא יוצר נזק לחור המנעול.
  2. כלי דגדוג – כלי דגדוג הם כלים בעלי זיזים ועיקולים שבעת הכנסתם אל חור המנעול המיותם מסוגלים ללחוץ על הפינים והקפיצים ולדמות את צורת המפתח המיועד לחור המנעול. כלי דגדוג הם הכלים המשומשים והנפוצים ביותר של מנעולן ובצדק מאחר והם כלי הפריצה המדויקים ביותר שקיימים שאינם פוגעים במנעול ובמנגנון הנעילה וגם מתאימים לכל מנעול צילינדר קיים.
  3. מחלצי מפתחות שבורים – אין יותר מידי צורך בהסבר הפעולה של מחלצי מפתחות שבורים מכיוון והיא נמצאת בגוף השם. מחלצי מפתחות שבורים עשויים ממתכת גמישה שכאשר מוכנסת אל חור המנעול ובו נמצא המפתח השבור מייצרים חיכוך שמאפשר משיכה שלו החוצה על ידי המנעולן המומלץ בשורש בקלות ובמהירות.
  4. כרטיסי טריקה – כאשר הדלת נטרקת נוצר מצב לפעמים שלשונית הדלת נתקעת במשקוף ומסרבת להיפתח, במצב כזה צריך לבצע שחרור טריקה אותו מבצע המנעולן בעזרת כרטיסי טריקה. כרטיס טריקה עשוי פלסטיק קשיח או מתכת מוחדר בין המשקוף לדלת ומשחרר את הלשונית התקועה במקומה.
  5. כרית ניפוח של מנעולן מומלץ בשורש – כרית ניפוח היא כלי ראשוני בתהליך פריצה של רכבים למיניהם. כרית ניפוח עושיה פלסטיק גמיש אך קשיח מוחדרת בין משקוף הרכב לדלת, מנופחת על ידי משאבה ובעצם מאפשרת ריווח קל ביניהם. כרית ניפוח היא כלי חיוני והכרחי לכל פורץ מכוניות ורכבים מומלץ.
  6. מוט משיכה – מוט המשיכה הוא החלק השני שבו משתמשים לפריצה אחרי שלב כרית הניפוח. מוט המשיכה עשוי מתכת גמישה וניתן לקפל ולכוון אותו על פי הצורך על מנת להגיע אל כפתור הנעילה ולשחרר אותו. מוט משיכה הוא חלק חיוני באחד מסוגי הפריצה המשומשים ביותר.
  7. לום – בלום משתמשים בעיקר לפריצת כספות חיצוניות שאבד להן הקוד. לום הוא כלי חשוב וחיוני לכל מנעולן וסביר שכל מנעולן נושא איתו במקרה הצורך.
  8. מרתכת – מרתכת משומשת על ידי מנעולנים רק כאשר הם צריכים לרתך בחזרה את הכספת ולתקנה. מרתכת היא לא כלי חיוני והיא ככל הנראה תילקח על ידי המנעולן אך ורק אם המקרה דורש זאת.

 

לסיכום, אין ספק שישנם מנעולנים רבים אך לא כולם מומלצים. עכשיו אחרי שהבנתם את הדרך לחיפוש ומציאה של מנעולן מומלץ בשורש כל מה שנשאר לעשות זה לחפש מספר טלפון, לדבר עם מנעולן מומלץ בשורש, לברר איתו בצעת מחיר למקרה שלכם וכמובן להזמין אותו לבוא ולפתור לכם את הבעיה.

מנעולן מומלץ

מחירון מנעולן מומלץ בשורש כללי

פריצת רכבים מחיר מ-150₪
מנעולן דלתות מחיר מ-100₪
פריצת אופנועים מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?