שחזור מפתחות לקטנוע

מחפשים שחזור מפתחות לקטנוע? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

קטנוע הינו כלי רכב מופלא. מה לא אמרו עליו? הוא פשוט, יעיל ומהנה. ניתן להוציא אליו רישיון בגיל צעיר, הוא חוסך פקקים, בעיות חניה ובעיקר נגיש מאוד מבחינה כלכלית. הוא מהיר וזמין לשימוש. אך מה קורה כאשר נתקע לכם המפתח בסוויץ', נשבר או הולך לאיבוד?

אל דאגה, יש פתרון מהיר, פשוט ויעיל – שירותי שחזור מפתח לקטנוע.

 

מהם שירותי שחזור מפתחות?

שירות שחזור מפתחות ניתן על ידי מנעולן מקצועי. לרוב מדובר על שכפול מפתחות אולם כאשר מדובר בשחזור, שהו שירות שהולך צעד קדימה. שירות זה למעשה משחזר מפתח שנשבר או שאבד, כך שיתאים למנעול המקורי. כאשר מדובר על שחזור מפתח לכלי רכב, המפתח יתאים למנעול המכונית או לסוויץ', להנעת הרכב, ומדובר השירות מורכב יותר.

 

שחזור מפתחות לקטנוע

כאשר מדובר באופנוע או קטנוע, מדובר על רכב שקל יותר לפריצה בשל היותו פתוח לרכוב, ובשל היותו כלי רכב "זמין" יותר ממכונית. כמו כן, כיוון שבדרך כלל כלי רכב זה משמש לנסיעות דחופות הנוגעות בעבודות משלוחים או בנסיעות אישיות שמטרתן להיות מהירות ויעילות, חשוב שהמפתח ישוחזר בצורה מהירה ואיכותית.

 

שחזור מפתח לקטנוע בחברת Locking

אם אתם זקוקים לשירותי שחזור מפתח לקטנוע בצורה יעילה ומקצועית, חברת Locking מציעה לכם את השירות הטוב ביותר! החברה נמצאת בפריסה ארצית ותשלח מנעולן שיגיע עד אליכם לכל רחבי הארץ, במשך 7 ימים לאורך כל שעות היממה! החברה מתחייבת לשלוח מנעולן מקצועי, שיגיע אליכם עד כחצי שעה מרגע הקריאה.

זקוקים לשירותי שחזור מפתחות לקטנוע? זה המקום בשבילכם

מנעולנים מקצועיים ובעלי ותק

שירות איכותי, יעיל ומקצועי

זמינות 24/7 והגעה מהירה

מחירים נוחים

שירות בפריסה ארצית

התקשרו עכשיו בכדי להזמין: 077-803-6090

סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל הארץ עם שירות שחזור מפתחות.

 

כיצד תזהו שירות מקצועי

כיצד תזהו מנעולן מקצועי, כזה שהשירות שלו אמין ויעיל? להלן העקרונות המרכזיים:

 

יחס אדיב

מנעולן מקצועי לא רק יודע מה הוא עושה ויתקן לכם א הנדרש באופן יעיל, אלא גם ייתן לכם שירות חוויתי שתזכרו לטובה. מה חוויתי בשחזור מפתח? מתן מידע מקצועי, מתן עצות לתפעול התקלה באופן עצמאי, ובעיקר תחושה מרגיעה שאתם בידיים טובות.

 

הגעה מהירה

בשל דחיפות השירות, במיוחד כשמדובר בקטנוע המשמש ככלי רכב נייד וזמין, יש משמעות לזמן הגעת המנעולן, בעיקר כאשר הקטנוע משמש לצרכי עבודה. זמן ממוצע להגעת מנעולן הינו חצי שעה עד שעה, ודאו מראש עם המנעולן שהשירות לא יינתן בזמן ארוך מכך.

 

אישור משטרה

יש צורך באישור זה לשם קיום עבודה באופן מקצועי וחוקי.

 

החזקת תעודת אישור למקצוע

מנעולן מקצועי מחזיק בתעודה מקצועית. זהו מקצוע מוכר לכל דבר ולעיתים מורכב יותר מהרבה מקצועות אחרים.

 

שימשו במעבדה ניידת

הכוונה היא להצטיידות בארגז כלים מקצועי, שיהיה מוכן לכל סוג תקלה, ויחזיק בתוכו כלים אמינים.

 

ניסיון מקצועי

אין ספק שעבודתו של כל בעל מקצוע הופכת מקצועית יותר לאחר ניסיון רב, בין עם במספר שנות ותק ובין עם התנסות בסוגי עבודות שונים, לרבות הסמכה מקצועית. תוכלו לזהות בעל מקצוע עם ניסיון, ואל תתביישו לשאול.

 

יעילות השירות

יעילות נמדדת כיחס בין זמן ביצוע התיקון הנדרש לבין האיכות שלו. כמובן שהשילוב המנצח הוא הזמן הקצר ביותר ואיכות השירות הגבוהה ביותר. עם זאת, החליטו מה חשוב לכם יותר, זמן קצר או איכות גבוהה.

 

עלות השירות

כפי שצוין לעיל, יעילות שירות מורכבת מזמן ביצוע העבודה ואיכות העבודה. על תתפשרו על עבודה יעילה ואיכותית גם לא במחיר נמוך. אולם, כיוון שישנה חשיבות גדולה למחיר, כדאי לערוך השוואה מקדימה. בטבלה זו תוכלו לקבל מושג על טווחי המחירים:

השירות המבוקש עלות משוערת
שחזור מפתחות לקטנוע 200-300 ₪
החלפת מנעול ושכפול מפתח 550-650 ₪
פתיחת מנעול תקוע בקטנוע ושחזור מפתח 450-650 ₪
תוספת עלות על שירות לילי ובשבתות 50-250 ₪

 

סוגי קטנועים נפוצים בישראל

ישנם סוגי קטנועים רבים ובהתאם להם משתנה השירות וטכניקת שחזור מפתחות לקטנוע. הדגמים הנפוצים ביותר, לפי הסדר, הינם: סאן- יאנג, ימאהה, קימקו והונדה.

  • קטנוע מסוג סאן יאנג – זוהי החברה הכי נפוצה בארץ, כיוון שהקטנועים שלה איכותיים ונאים לכל כיס. קיימים מספר דגמים בתוצרת זו, כשהמוביל מבניהם הינו קטנוע 125 סמ"ק.
  • קטנוע מסוג ימאהה – מדובר על קטנועים קלילים ויעילים המותאמים לנסיעות בתוך העיר. הביקוש הרב ביותר הוא לקטנוע מסוג טרייסר 700.
  • קטנוע מסוג הונדה – גם כאן מדובר בחברה איכותית ומבוקשת בארץ, בטווח מחירים טוב. גם כאן הדגם המוביל הינו קטנוע 125 סמ"ק מדגם SH MOOD.
  • קטנוע מסוג קימקו – נמכר כמעט באותו היקף כמו ימאהה. מדובר על קטנוע בעיצוב חדיש, קליל ונאה. גם כאן, בשל הביקוש הישראלי לדגם 125 סמ"ק, זהו הדגם המוביל הנקרא XTOWN.

 

הזמינו שירות מקצועי עכשיו

אם נתקעתם עם בעיה במפתח או במנעול של הקטנוע, יש לכך פתרון. הזמינו שירותי שחזור מפתחות לקטנוע. בחברת LOCKING ניתן להזמין שירות מהיר ומקצועי שיגיע אליכם במהירות, ויתקן כל תקלה בכל סוג קטנוע. שחזור מפתחות, פתיחת מנעול תקוע, שכפול מפתח ומגוון השירותים שלהם תזדקקו. החברה מתחייבת לשלוח מנעולן מקצועי ואמין ובמחירים האטרקטיביים ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?
ניתוק קודן לרכב בנצרת

☑️ ניתוק קודן לרכב בנצרת באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בנהריה

☑️ ניתוק קודן לרכב בנהריה באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בעפולה

☑️ ניתוק קודן לרכב בעפולה באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בעכו

☑️ ניתוק קודן לרכב בעכו באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בכרמיאל

☑️ ניתוק קודן לרכב בכרמיאל באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
ניתוק קודן לרכב בנוף הגליל

☑️ ניתוק קודן לרכב בנוף הגליל באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו. ☑️ שירות עד בית הלקוח. ☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא'

קרא עוד »