מנעול כספת לדלת

מחפשים מנעול כספת לדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

עם הזמן, הפכה הכספת לאחד הפריטים ההכרחיים ביותר לכל בית בעולם בכלל ובישראל בפרט. כל אחד מאתנו בכל פריטים וחפצים יקרי ערך, בין אם מדובר בערך כספי או פיננסי ובין אם בערך סנטימנטלי, רגשי או רוחני. בכל מצב, תמיד נרצה להגן ולשמור על היקר לנו ביותר באופן הבטיחותי והטוב ביותר. לכן, כשנתקין או נחליף את המנעול לכספת בבית שלנו או בעסק, תמיד נרצה לשכור את שירותיו של איש מקצוע מוסמך ומורשה. זקוקים למנעול כספת לדלת? אנחנו הכתובת עבורכם!

 

מנעול לכספת – קווים לדמותו

מנעול כספת לדלת הוא הפתרון האיכותי ובטיחותי ברמת המיגון הגבוהה ביותר עבור דלת באשר היא. מדובר במנעול שנותן תחושת ביטחון גבוהה ביותר גם בבית וגם בבית העסק. זהו מנעול שמתאים גם לשיפור נוסף עבור מיגון שערים או ארגזים שחובקים פלדה. בנוסף, הוא יכול להשתלב בתוך מערכות נעילה מתוחכמות בעלות צילינדרים משוכללים ומנעולי תלייה במפתח יחיד כמו גם במערכות מאסטר מתוחכמות. יש לזכור שבעת הצורך לשכפל מפתחות מהסוג הזה, יש להיעזר באיש מקצוע.

 

המפרט הטכני של מנעול כספת לדלת

  1. המנעול לרוב יהיה בעל מבנה מנעול כספתי.
  2. יסופק עם שלושה מפתחות.
  3. בדרך כלל יהיה בעל לוחית שמגנה מפני היכולת להציץ.
  4. עמיד בתנאי מזג אוויר לא אידיאליים בעליל.

 

 

כספות – מדוע בכלל נוצרו וכיצד אנחנו משתמשים בהן?

כבר מאות שנים שיש כספות בהן מנעול כספת רגיל. מכאן כמובן מגיע שמה של הכספת (משורש כ.ס.ף) והיא ידועה בזכות המאמץ הרב שהיא מצריכה שבביל להצליח לפרוץ אותה. מנעול הכספת יהיה עשוי לרוב מלוחיות, בניגוד לצילינדר סטנדרטי שיהיה עשוי מחמישה פינים. בעת שפורץ ינסה לפרוץ את מנעול הכספת, בין אם מדובר בדלת פלדה או במקום אחר, על ידי פעולותיו (מבלי שמתכוון לכך כמובן) הוא מנטרל את מנעול הכספת ובכך גורם לכספת להינעל באופן אוטומטי. זהו אחד מן היתרונות הגדולים והמשמעותיים ביותר של הכספת.

יתר על כן, מנעול הכספת מורכב מחלקים שמיוצרים בקפידה ובדקדקנות יתרה. חלקים אלו הם שמרכיבים את מנגנון הנעילה ומתפעלים אותו ביתר דיוק, כך שבמידה ורכיב מסוים נע ממקומו או נפגם במנעול הכספת, היא ננעלת באופן אוטומטי ומנטרלת את עצמה הרמטית.

 

מהו בעצם מנעול כספת לדלת – איך זה עובד?

מדובר במנעול שמותקן באופן סטנדרטי בדלת של הכספת. ישנו מנעול הכספת עצמו ולאחריו יכול להיות מותקן מנעול נוסף שמותקן כמנעול עליון בדלת עצמה. זהו מנעול שבנוי משלושה בריחים שעשויים מפלדה מחוסמת. ההתקנה של המנעול העליון מונעת באופן כמעט מוחלט פריצות מכל הסוגים. מנעול מסוג זה לרוב יגיע עם שלושה מפתחות שדומים למפתחות של כספת.

 

כמה קשה לפרוץ אותו?

ראשית, המנעול העליון גורם לעיכוב של הפורץ. מנעול הכספת מתוחכם הרבה יותר ועל כן פריצה שלו לוקחת זמן רב יותר מאשר של מנעול רגיל. במידה ונרצה להגן על הבית שלנו או בית העסק שלנו בכל האמצעים שיש ברשותנו, נוכל להתקין מנעול כספת גם בדלתות עצמן. מנעולים אלו מפחיתים את הסיכוי לפריצה באופן משמעותי מאשר דלתות בעלות מנעול סטנדרטי.

 

יתרונות

אחד מהיתרונות הכי משמעותיים של מנעול הכספת הוא העובדה החשובה הזו: מדובר במנעול שמוכר באופן רשמי על ידי חברות הביטוח השונות במקרה של גניבה של תכולת דירה. יתרון משמעותי אחר הוא כי מדובר במנעול שעשוי פלדה חוסמת, כזו שלא רק מונעת כניסה של מסיגי גבול אל תוך הבית אלא גם כזו שפשוט לא מאפשרת את הרוב המוחלט של מקרי הפריצה. ללא ספק, בהחלט מדובר במנעול שמעניק תחושת בטחון ובטיחות גבוהה.

 

החלפת מנעול בכספת

יש להיעזר ולהיוועץ במומחה עבור התקנה מחודשת של מנעול לכספת, איש מקצוע שיידע להשתמש בכלים המתאימים לביצוע עבודה מסוג זה באופן הטוב ביותר. ביצוע ההתקנה יכול להצריך שימוש בכלי עבודה שמיומנות רבה נדרשת על מנת לעבוד איתם. עבודה לא נכונה ולא מקצועית עלולה לייצר עבודה נוספת ואף גרוע מכך, להותיר פגמים גם אסתטיים וגם בטיחותיים.

 

מנעול לכספת – האם כל כך חשוב להתקין אותו?

כשזה מגיע לכספת שלנו, אי אפשר לקחת סיכונים. לצערנו, פורצים וגנבים תמיד יהיו ועל כן עלינו להשתמש בכל אמצעי המיגון והבטיחות על מנת לשמור על עצמנו. במידה ויש ברשותנו כספת שמכילה את כל הכסף וניירות הערך שלנו, נהיה חייבים לקחת אחריות ולנקוט באמצעי בטיחות נוספים על מנת שנוכל להגן עליהם סדרך הטובה ביותר.

מעבר לכך שהמנעול יהיה חייב להיות באיכות המצוינת ביותר, גם התקנת המנעול תהיה חייבת להיות בדיוק באותה הרמה שכן מנעול איכותי שאינו מותקן כראוי לא יבצע את העבודה. מחקרים מוכיחים כי אנשים שחיים בבתים עם מנעולים טובים ובטיחותיים יותר, סובלים מפחות לחץ דם גבוה וחרדה ומסוגלים לחיות את חייהם ביתר שלווה ורוגע.

 

מנעול הכספת – אפשר בכלל להתקין אותו במקום שהוא לא כספת?

זה אולי יפתיע את חלקכם, אבל התשובה לשאלה הזו היא כן! באפשרות המנעולן להתקין את מנעול הכספת למגוון רחב של דלתות שאינן חייבות להיות בהכרח דלתות כספת. שנרצה להתקין או להחליף את מנעול הכספת שברשותנו, נבקש מן המנעולן להתקין עבורנו מנעולי כספת גם במקומות נוספים בבית הפרטי או במקום העבודה, כדי שנוכל להרגיש כמה שיותר בטוחים ומוגנים.

אז אם אתם צריכים מנעולן שיגרום לכם להרגיש מוגנים ובטוחים יותר, אל תחכו! דברו איתנו עוד היום.

מה היה לנו עד עכשיו?
מנעול רב בריח

מחפשים מנעול רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
מנעול אלקטרוני

מחפשים מנעול אלקטרוני? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »
מנעול חבוי
סוגי מנעולים
מנעול חבוי

מחפשים מנעול חבוי? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »
מנעול טביעת אצבע אנטר

מחפשים מנעול טביעת אצבע אנטר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
מנעול כספת עליון

מחפשים מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
מנעול כספת

מחפשים מנעול כספת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »