מנעול רב בריח

מחפשים מנעול רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

חברת ״רב בריח תעשיות בע"מ״ היא בית היצרן של מוצרי רב בריח ופלדלת. מאז שנוסדה החברה בשנת 1973, הפכה לאחד מן המותגים החזקים והמוערכים ביותר בתחום הדלתות והמנעולים בארץ. אפשר לראות דלתות רב בריח בכל רחבי הארץ, לאורכה ולרוחבה, שכן מדובר באחת מהדלתות הנפוצות והפופולריות ביותר שיש בישראל. יש לכם מנעול רב בריח ואתם זקוקים לתיקון? הגעתם למקום הנכון!

 

מנעול רב בריח – קווים לדמות החברה

חברת רב בריח מצטיינת בעיקר בתכנון, ייצור ושיווק של דלתות כניסה ודלתות ביטחון מעוצבות, דלתות פנים למשרד ולבית, מוצרי נעילה מהמתקדמים ביותר בעולם, דלתות אטומות ומוגנות מירי נשק, דלתות עמידות מפני אש והדף (דלתות פריצה קרה), דלתות וחלונות למרחב מוגן (דבר שמאפיין את הבנייה בעולם האדריכלות הישראלי), שערי תעשייה ומערכות אוורור וסינון אב"כ לחדרי הממ"ד. בנוסף, החברה מאופיינת במחקר ופיתוח ישראלי מקורי ובבקרת ייצור קפדנית מאד.

 

מנעול רב בריח בדלת

המחלקה שאחראית על מוצרי הנעילה של רב בריח ידועה בתהליך העבודה המדוקדק שלה: תכנון, פיתוח וייצור איכותי ביותר של מנעולים, צילינדרים, מערכות נעילה מכניות כמו גם אלקטרו מכניות, מוצרי נעילה אלקטרונים, פרזול, מנעולים לדלתות וגם פתרונות נעילה משולבים. המנעול בדלת רב הבריח הוא המנעול המורכב והמשוכלל ביותר, על כן העבודה עליו מצריכה את שירותיו של איש מקצוע ותיק ומוסמך.

מנעול רב בריח בדלת

 

תהליך התקנת המנעול בדלת רב בריח

אנשי מקצוע שביכולתם להתקין מנעולים בדלתות רב בריח, יהיו חייבים להיות אנשי המקצוע האיכותיים והמהימנים ביותר. אין להסתפק במנעול איכותי בלבד, בכדי לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר גם התקנת המנעול תהיה חייבת להיות ברמה האיכותית ביותר.

תהליך התקנת המנעול בדלת רב בריח

 

מנעול בדלת רב בריח – קווים לדמותו

לחברת רב בריח מנעולים משוכללים ביותר גם לדלתות הכניסה וגם לבתים פרטיים ולדירות. יתרה מכך, קיימים מנעולים לדלתות מיוחדות עבור עסקים, כמו גם צילינדרים מתוחכמים. בנוסף, החברה מציעה פתרונות בטיחותיים אפילו יותר עבור ארגונים ומוסדות ציבוריים או ללא רווח. צוות המחקר והפיתוח של חברת רב בריח ידוע בכך שעומד בתקנים בינלאומיים בתחום הנעילה והבטיחות. לא בכדי חטיבת הנעילה מוכרת את מוצריה למעל חמישים מדינות ברחבי העולם כולו, מה שמעיד על איכות הדלת שלה והסטנדרט בו היא עומדת.

מנעול בדלת רב בריח – קווים לדמותו

 

חשיבות התקנת המנעול בדלת רב בריח – למה זה כל כך חשוב?

דלת רב בריח היא דלת מצוינת, אין על כך ספק או ערר. אך במידה ויש ברשותנו דלת טובה שלא התקנו בה מנעול כאופן תקין, למעשה לא עשינו בכך יותר מדי. אנחנו חיים במאה העשרים ואחת, בחיים המודרניים, ומבינים לחלוטין את חשיבותו של המנעול: כיום, לדאבוננו, לא ניתן לסמוך על אנשים זרים סתם כך. עלינו להשתמש בכלל אמצעי הבטיחות שקיימים בכדי שנוכל להגן ולשמור על עצמנו ועל היקרים לנו.

חשיבות התקנת המנעול בדלת רב בריח – למה זה כל כך חשוב?

 

למה להתקין מנעול רב בריח בדלת?

התקנת מנעול היא פעולה שנעשית בעיקר מכמה סיבות נפוצות:

  1. מקרה של פריצה שגרמה לפגם במנעול.
  2. רצון לשדרג ולשפר את רמת האבטחה של הדלת.
  3. תקלה במנגנון המנעול עצמו (לעומת תקלה שמתרחשת רק בצילינדר).
  4. חלק מהתקנה של דלת חדישה.

 

החלפה של מנעול היא תהליך יחסית קל לתפעול, אם יש לכם ידיים טובות אולי אפילו תצליחו לעשות זאת בעצמכם. אך החלפה של מנעול איכותי ומתוחכם יותר היא כבר פעולה שמצריכה עבודה של מנעולן מוסמך ומקצועי. חשוב ביותר להזמין מנעולן ולא לנסות לבצע מהלכים מיותרים לבד, שכן פעולות כאלו יכולות להביא לנזק רב ובלתי הפיך.

למה להתקין מנעול רב בריח בדלת?

סוגי מנעולים בדלתות מסוג רב בריח

קיימין זנים שונים של מנעולים וטכנולוגיות נעילה בדלתות רב בריח:

 

טכנולוגיית טרילוקס

טכנולוגיה מסוג זה בעלת עמידות גבוהה מאד, במיוחד מפני מקרים של פריצה. זהו מנעול בו קיים מנגנון הגנה משולש, מה שנותן מיגון מקסימלי מהמשוכללים בעולם. מספר הקומבינציות הגבוה שיש במנעול מסוג זה נותן פתרון נעילה מתוחכם ואפקטיבי כמו גם רמת אבטחה גבוהה.

 

טכנולוגיית לוקסיס

טכנולוגיה שמבוססת על שילוב סוגים שונים של פינים שהשילוב שלהם מייצר קומבינציה ייחודית, מה שמביא לרמת ביטחון ואבטחה מהגבוהות ביותר שקיימות בעולם. המנעול מיוצר מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש בשוק, חומרים שנבחרים בקפידה על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום.

 

צילינדר בסיסי

מנעול פשוט יותר. הפתרון הטוב ביותר לנעילה של דירות, ארגזים כבדים ועוד. מדובר בצילינדר בעל מפתחות שטוחים שמתאים גם לדלתות פלדלת.

סוגי מנעולים בדלתות מסוג רב בריח

 

אופן התקנת המנעול

תהליך התקנת המנעול נעשה על ידי מנעולן אמין בעל כלי עבודה מתאימים שייחודים לעבודתו הספציפית והוא יודע כיצד להשתמש בהם באופן מקצועי, לאחר שעבר את ההכשרות הרלוונטיות. ההתקנה עצמה אינה ארוכה אך חשובה ביותר, שכן תהליך זה צריך להתבצע ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.

 

אופן התקנת המנעול

 

חשיבות אמינותו של המנעולן

התקנת מנעול היא עניין שדורש עבודה של איש מקצוע אמין ומוסמך. כשנזמין מנעולן, למעשה אנחנו מפקידים בידי מישהו שאנחנו לא מכירים את הביטחון האישי שלנו, כמו גם את ביטחונם של היקרים והאהובים עלינו. לכן נהיה חייבים לוודא שאיש המקצוע בו אנחנו נעזרים יהיה בעל האישורים והתקנים המעודכנים ביותר.

חשיבות אמינותו של המנעולן

 

למה צריך להיעזר במנעולן ולא להתקין בכוחות עצמנו?

רוב האנשים אולי ישמחו לחסוך את הכסף שבהזמנת מנעולן אבל חשוב לזכור: עולם המנעולים הוא עולם שלם ומסובך, לא לכל אדם יהיה את הידע המתאים בשביל להתעסק עם מנעולים משוכללים. היות ואנחנו מדברים על נושא כל כך חשוב כמו בטיחות וביטחון, יש להיעזר בגורמים המקצועיים והאמינים ביותר! אצלנו תוכלו למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר! מוזמנים לבקר באתר שלנו וליצור קשר.

 

למה צריך להיעזר במנעולן ולא להתקין בכוחות עצמנו?

מה היה לנו עד עכשיו?
מנעול כספת לדלת

מחפשים מנעול כספת לדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
מנעול אלקטרוני

מחפשים מנעול אלקטרוני? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »
מנעול חבוי
סוגי מנעולים
מנעול חבוי

מחפשים מנעול חבוי? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »
מנעול טביעת אצבע אנטר

מחפשים מנעול טביעת אצבע אנטר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
מנעול כספת עליון

מחפשים מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
מנעול כספת

מחפשים מנעול כספת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »