פורץ דלתות בכרמי יוסף

מחפשים פורץ דלתות בכרמי יוסף? ריכזנו עבורכם את פורצי הדלתות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו פורץ דלתות עכשיו:

אורן המנעולן
אורן קרויזמן

אורן המנעולן

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.97
1038
חוות דעת
התמחויות: פריצת כל סוגי הדלתות , החלפת מנעולים , תיקון דלתות , התקנת צילנדרים מכל החברות , אחריות על כל עבודה , ייעוץ מקצועי ואישי , עמידה בלוחות זמנים
חיים המנעולן
חיים דבי

חיים המנעולן

נבדק לאחרונה 17.03.2024
5
51
חוות דעת
התמחויות: פריצת כל סוגי הדלתות , החלפת צילינדר , החלפת מנגנונים , כיווני דלתות חוץ ופנים , התקנות עינית דיגיטלית , נותן שירות לדלתות מולטי לוק , אחריות על כל עבודה , שירות אמינות ומקצועיות , לא מעניק שרותי רכב!!! , מחירים הוגנים
דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון
עידן יצחק

דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון

נבדק לאחרונה 11.03.2024
4.99
170
חוות דעת
התמחויות: פריצת כל סוגי הדלתות כולל פריצת רכב , פריצת כספות , התקנת כל אביזירי הנעילה לבית , תיקון דלתות בלבד , לא מנעול רכב , עמידה בלוחות זמנים , מחירים הוגנים
רמי המנעולן
רמי שריקי

רמי המנעולן

נבדק לאחרונה 19.03.2024
5
62
חוות דעת
התמחויות: תיקון דלתות לרבות דלתות בניין *לא רכב * , פריצת דלתות ומנעולים **כולל ממ"ד ** יציאת חרום, , מתן פתרונות דלתות אלומיניום וזכוכית , פלדלת כניסה , מנעול "חכם" דיגיטלי לבתים ושליטה מרחוק , ידיות בהלה , פריצת רכב רק קודנים , מחסומי חניה , פריצת כספות , התקנת אינטקום

☑️ פורץ דלתות בכרמי יוסף – מקצועי ובטיחותי.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בפריצות לכל סוגי הדלתות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

 

כל אחד חזר פעם הביתה ומצא את ביתו נעול, כל אחד. כולנו מכירים את הבעיה, אנחנו חוזרים הביתה ומגלים שאיבדנו את המפתחות, או שאנחנו כבר שעה מנסים לשחרר את המפתח בדלת עד שהוא נשבר או שהדלת נטרקה ועכשיו היא מסרבת להיפתח אפילו שהיא בכלל לא נעולה וכשזה קורה כל מה שאנחנו רוצי לעשות זה להתיישב על הרצפה בייאוש ולחכות לביאת הגואל. אז אולי במקום לחכות כדאי לקרוא לפורץ דלתות בכרמי יוסף.

פורץ דלתות בכרמי יוסף מסוגל לפרוץ כל סוג של דלת – רב בריח, פלדלת, שריונית, מנעולים חבויים, מנעולי לשונית, צילינדר ועוד – וכל זה בקלות, יעילות ומהירות שאינה דורשת פגימה מכוונת של מנעול הדלת. רק המקרים החמורים בהם יש להחליף את כל מנגנון הנעילה הם המקרים שבהם ניתן לפגום במנעול. בשביל להבין מה קורה שם כאשר פורץ הדלתות שלכם בפעולה כדאי קודם כל לדעת על כל סוגי הדלתות והנעילות האפשריות וכמובן מה הכלים, והאיכויות של פורץ דלתות בכרמי יוסף.

 

סוגי דלתות ונעילות

יש כמה סוגי דלתות וכמה סוגי נעילות אותם צריך להכיר בשביל לדעת מהן הפעולות של פורץ דלתות בכרמי יוסף ובאילו כלים הוא משתמש. נתחיל קודם כל מלהבדיל בין סוגי נעילות:

לשונית

מנעול לשונית הוא מנעול שלרוב נמצא בדלתות הפנימיות או בדלתות הפונות למרפסת פנימית. מדובר עצם בלשונית המותקנת על הדלת וכשהיא נעה בציר של תשעים מעלות היא מתמקמת על המשקוף ומונעת מהדלת להיפתח. מנעול לשונית הוא המנעול הפשוט ביותר שניתן לפרוץ (בינינו, גם אתם יכולים לפרוץ אותו בעזרת כרטיס אשראי).

רב בריח

מנעול רב בריח הוא פשוט מנעול עם שלושה בריחים. בעת סיבוב המפתח נכנסים שלושה בריחים אל תוך המשקוף שבדלת וכך מאפשרים נעילה חזקה יותר ומסובכת יותר לפריצה (בשביל גנבים, לא בשביל פורץ דלתות מוסמך בכרמי יוסף).

 

צילינדר

כמעט לכל מנעול יש צילינדר אך לא כולם עובדים בשיטת הקידוד. לכל צילינדר קידוד ייחודי משלו שבעת הכנסת המפתח המיועד עבור הצילינדר הספציפי בלבד ניתן לפתוח את הדלת. צילינדר מסתובב ומאפשר פתיחה של הדלת רק אם הקידוד במפתח מתאים.

בריח

מנעולי בריח הם מנעולים המחוברים על המשקוף ובהסטתו אל הדלת, הכנסת הפין אל הרווח וסיבובו מאפשרים נעילה פנימית נוספת למנעול המפתח הרגיל שלנו. מעט מאוד קריאות לפורץ דלתות בכרמי יוסף קרו בגלל נעילה של בריח מכיוון וניתן לנעול אותו רק מבפנים.

קוד

ישנם שני סוגים של מנעולי קוד – מנעול קו מכאני ומנעול קוד דיגיטלי (ותתי סוגים למנעולי קוד דיגיטליים). מנעול קוד מכאני בעצם מסתובב על המפתח ולא הפוך, בעצם, רק קומבינציה אחת במנעולי קוד מאפשר פתיחה של המנעול.

מנעולי קוד דיגיטליים יכולים להיפתח בעזרת זיהוי עיניים, טביעות אצבעות ופנים אך גם בעזרת הזנת קומבינציית מספרים – מנעולים כאלו ניתן לראות לרוב בכניסות למתחמים ובתים ובניינים פרטיים שהשמירה עליהם גובהה יותר.

פורץ דלתות

תקלות נפוצות בדלתות נעולות ודרכי פריצתן עם פורץ דלתות בכרמי יוסף

ישנן כמה תקלות נפוצות בדלתות נעולות שבגינן תצטרכו לקרוא לפורץ דלתות בכרמי יוסף ולכל אחת מהן דרך פתרון משלה. במקרים מסוימים יהיה צורך לנקוט בפתרון שעלול לפגום במנגנון הנעילה וככל הנראה גם להחליפו לאחר הפריצה, אך, לרוב פורץ דלתות בכרמי יוסף יעשה את כל המאמצים כדי לא לנקוט באמצעים אלו על מנת לחסוך עלויות בשבילכם וזמן עבודה בשבילו. ובכן, אלו הן התקלות הנפוצות בדלתות והדרכים לפרוץ אותן.

בעיה: דלת טרוקה

פתרון: כרטיס לפתיחת דלת טרוקה

תיאור: כאשר הדלת נטרקת היא עשויה לעיתים להינעל מעוצמת הטריקה על ידי כך שהלשונית נתקעת במשקוף הדלת. על מנת לפתוח אותה מחדש, פורץ דלתות בכרמי יוסף יכניס פנימה בין המשקוף לדלת את הכרטיס וינענע אותו בצורה כזו שהדלת הטרוקה נפתחת.

בעיה: מפתח שבור בחור המנעול

פתרון: חולצי מפתחות שבורים

תיאור: אין מה לעשות, לפעמים מפתחות נשברים בתוך חור המנעול ואין דרך להוציא אותם החוצה בעזרת האצבעות. פורץ דלתות בכרמי יוסף נושא עימו לכל מקום חולצי מפתחות. חולצי מפתחות הם מחטים אלסטיים שבעת שמוחדרים אל חור המנעול בסמוך למפתח מתעקלים על פי צורתו ויוצרים חיכוך שבעת משיכת החולץ מוציא את המפתח החוצה יחד איתו.

בעיה: מפתח אבד – פורץ דלתות בכרמי יוסף יכול לעזור

פתרון: כלי דגדוג

תיאור: אין יותר מידי מה להסביר, כשהמפתח אובד הוא אובד וכולנו מכירים את זה. מזלנו הפתרון יחסית פשוט וכל מה שהוא מצריך זה כמה כלי דגדוג שימששו את דרכם אל תוך חור המנעול ויאפשרו פתיחה שלו בעזרת סיבוב פשוט.

בעיה: חור מנעול פגום

פתרון: קדיחה והחלפה

תיאור: אחרי שניסה את כל הדרכים, גם עם כלי דגדוג, ובכל דרך אפשרית, יש מקרים כגון אלה שבהם אין מנוס מלקדוח אל תוך חור המנעול ולשחרר את הנעילה על ידי הריסה מוחלטת של מנגנון הנעילה ולאחר מכן להחליפו.

בעיה: חור מנעול פגום

 

איך בוחרים פורץ דלתות בכרמי יוסף

כל מנעולן עבר הכשרה לפריצת כל מנעול אפשרי, החל ממנעול לשונית פשוט ועד פריצת כספות של ממש ולכן, ככל שהפורץ שלכם יותר מנוסה כך יותר סביר שהוא יוכל לבצע את הפריצה ביעילות ובמהירות מינימלית. פורץ דלתות בכרמי יוסף נושא עימו תמיד את תעודת הפורץ שלו ותעודת יושר מהמשטרה שמעידה שאין לו עבר פלילי ושהוא אמין דיו לעבוד בעבודה הזו ומבלי חשש לעסקים מפוקפקים.

זכרו לעשות סקר שוק תמיד, אל תבחרו מיד בפורץ הראשון שאתם מוצאים באינטרנט ותמיד תמיד תבדקו איתו מחירים, כן, גם אם זה מצב חירום שאינו סובל דיחוי. אם הפורץ נשמע לכם לא נעים ולא מזמין אתם תמיד רשאים לסרב להצעה ולהמשיך הלאה אל הפורץ הבא.

פורץ דלתות

מחירון פורץ דלתות בכרמי יוסף כללי

פורץ דלתות בכרמי יוסף מחיר מ-300₪
פורץ כספות מחיר מ-300₪
פורץ מנעולים מחיר מ-300₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?