מנעולן עם שירות אמין

מחפשים מנעולן עם שירות אמין? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

מנעולן עם שירות אמין הוא בן אדם שלא קשה למצוא, אך עם זאת, כדאי מאוד להקנות לעצמכם את הידע והכישורים להבין כיצד לזהות מיהו מנעולן עם שירות אמין ומיהו מנעולן שרלטן וגם באופן כללי. בשביל להבין כיצד ניתן לזהות מנעולן עם שירות אמין עליכם לעקוב אחר מספר בדיקות של פרמטרי האמינות של מנעולן – תעודת יושר מהמשטרה, תעודת מנעולן מוסמך, הצעת מחיר, ותקשורת בין אישית מתאימה. במאמר זה גם נסביר לכם על כל הכלים ודרכי הפריצה של מנעולן עם שירות אמין וכך תינתן לכם התמונה המלאה של פריצה, תיקון, התקנה והחלפה של מנעולים, עבור דלתות, רכבים, כספות ודו גלגליים.

 

☑️ מנעולן עם שירות אמין, מהיר, ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים במגוון רחב של שירותי מנעולנות באופן אמין.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

תעודת יושר מהמשטרה

כל מנעולן עם שירות אמין יישא עימו תעודת יושר ממשטרת ישראל. תעודת יושר ממשטרת ישראל מעידה על כך שלמנעולן אין עבר פלילי ושהוא בטוח ואמין לעסוק במקצוע שכל מהותו היא פלילית כאשר אין לו אישורים ראויים. תעודת יושר מהמשטרה היא הכרח יהרג ובל יעבור שכן אם המנעולן לא השיג לעצמו תעודת יושר ממשטרת ישראל או לחלופין אינו מוכן להציגו משמע שהוא אינו אמין וכדאי מאוד להתרחק, מה גם שהוא אינו יכול להוציא קבלות וכל עסקה איתו מתבצעת בשחור.

תעודת יושר מהמשטרה

 

תעודת מנעולן מוסמך

מנעולן שירות אמין מחויב בתעודת מנעולן מוסמך שמעיד על כך שהוא צבר נסיון וידע בעקבות השכלה רחבה בתחום המנעולנות. כאשר מנעולן עם שירות אמין עובר הכשרה הוא לומד להכיר את כל מנגנוני הנעילה של כל סוג מנעול אפשרי אשר מורכב על כל אובייקט חל מכספות וכלה ברכבים רגילים, דו גלגליים ודלתות ומתוך כך צובר מקצועיות ונסיון בתחום שמאפשר לו להיות מוכן לכל תרחיש ומקרה שיצריך את גמישותו המחשבתית ויכולת האילתור שלו. תעודת מנעולן מוסמך היא הכרח בשביל להעיד על אמינותו של מנעולן.

תעודת מנעולן מוסמך

הצעת מחיר

מנעולן עם שירות אמין לא יהסס להביא לכם הצעת מחיר על המקרה שבו אתם מבקשים שיטפל. אין שום סיבה שמנעולן עם שירות אמין לא יספק הצעת מחיר אם הוא עבר על כל הפרטים של המקרה שלכם, הבין בדיוק את מה שהוא צריך לעשות ומסוגל בהתאם להביא הצעת מחיר מדויקת על מנת שתדעו על מה בדיוק אתם משלמים.

הצעת מחיר מסודרת בהינתן וניתן לכם צריכה לספק לכם בדיוק את ההסבר על מה מתוקן או מוחלף או מותקן או נפרץ ומה עלות כל שירות.

הצעת מחיר

 

תקשורת בין אישית

תקשורת בין אישית היא מרכיב חשוב מאין כמוהו שרבים מהאנשים מזלזלים בערכו. תפקידו של תקשורת בין אישית בתודעת השירות של מנעולן היא לספק הרגשת נינוחות ושלווה עבור הלקוח שהוא אתם כדי שלא יהיו תקלות ואי הבנות.

תקשורת בין אישית היא חשובה מאין כמוה מאחר וכשעוסקים במרכיב חיוני כל כך בחיינו שהוא שמירה, ביטחון ובטיחות על כל רכשנו וחיינו ואנו מפקידים אותם בידיו של אדם זר אנחנו חייבים להיות מסוגלים לדבר באותה השפה. כמובן שמקצועיות היא עניין חשוב מאוד אך אם האדם מקצועי ואינו מתקשר בצורה המתאימה להלך הרוח שלכם אתם כמובן רשאים לסרב.

תקשורת בין אישית

מה עושה מנעולן עם שירות אמין ובאילו כלים

מנעולן באשר הוא מנעולן פועל בכמה שיטות ובכמה מישורים – פריצה קלאסית הנעשית עם רכבים בלבד, פריצת דגדוג המתאימה לכל מנעול צילינדר באשר הוא ופריצת ציר אשר שייכת לדלתות בלבד, ובנוסף לכל שיטה יש את הכלים המתאימים לה. אז מה אומרת כל פריצה ומהם הכלים שבהם משתמשים כדי לאפשר ביצוע של כל אחת מהפריצות.

 

פריצה קלאסית

בפריצה קלאסית משתמשים בשני כלים – כרית ניפוח ומוט משיכה. פריצה קלאסית בעצם נעשית כך: חדירים את כרית הניפוח הריקה אל הרווח שבין המשקוף לדלת ומנפחים אותה בעזרת משאבה, לאחר מכן, כאשר נוצר רווח רחב דיו מכניס מנעולן עם שירות אמין את מוט המשיכה אל תוך הרכב, מעקל אותו בכיוון הנכון, תופס את כפתור הנעילה בעזרת לולאה או וו (תלוי בסוג הכפתור) ומושך אותו. זה מאפשר פתיחה של הדלת.

 

פריצת דגדוג

פריצת דגדוג היא הנפוצה ביותר- בעזרת כלי דגדוג המגיעים בצורות שונות (מפתח, מברגה, מחט או פינצטה) אותם מכניס המנעולן אל תוך חור המנעול ועל ידי דגדוג הפינים והקפיצים בצילינדר הוא מדמה את פעולת המפתח ומאפשר סיבוב חלק של הצילינדר ופיתחה ושחרור של הנעילה.

 

פריצת ציר

פריצת ציר היא פריצה לדלתות בדרך שאינה מצריכה שימוש במפתח. מנעולן אמין ישתמש בכלים סטנדרטיים על מנת לנתק את הצירים מהדלת ולשחרר אותה מהנעילה בצורה כזו שהיא עדיין תהיה פועלת אך לא אפקטיבית. פריצת ציר היא פריצה שלרוב לא נעשית מאחר ופריצת דגדוג יכולה לפתוח את הדלת בלי ליצור שום בעיה או נזק שיהיה צורך לתקן לאחר מכן אך במקרים מסויימים אין ברירה אלא לבצע אותה.

מה עושה מנעולן עם שירות אמין ובאילו כלים

 

איך מוצאים מנעולן אמין

היום יש הכל באינטרנט, ניתן למצוא הכל ממתקיני דודים לאינסטלטורים למנעולנים. זכרו לעקוב אחר ביקורות של לקוחות קודמים, להבין מי המנעולן, איפה הוא קיבל הכשרה וכמובן כמה מקרים היו לו בעבר.

לסיכום, הגיע הזמן להרים את הטלפון ולהתקשר למנעולן עם שירות אמין, זה שתמצאו באינטרנט ולבקש ממנו להציג בפניכם את כל התעודות, להסביר לו את הבעיה והמקרה שבו הייתם רוצים לטפל, לבדוק אם אתם מתחברים לסוג הבן אדם וכמובן להחליט. זכרו, אמינות היא תכונת מפתח לכל מנעון טוב.

איך מוצאים מנעולן אמין

מחירון מנעולן עם שירות אמין כללי

מנעולן דלתות מחיר מ-100₪
מנעולן רכב מחיר מ-150₪
מנעולן חירום מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
מנעולן רכב בנצרת

☑️ מנעולן רכב בנצרת – מהיר, אמין ומקצועי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ שירות מקיף ומקצועי. ☑️ מתמחים במנעולנות כל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
מנעולן רכב בנהריה

☑️ מנעולן רכב בנהריה – מהיר, אמין ומקצועי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ שירות מקיף ומקצועי. ☑️ מתמחים במנעולנות כל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
מנעולן רכב בעפולה

☑️ מנעולן רכב בעפולה – מהיר, אמין ומקצועי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ שירות מקיף ומקצועי. ☑️ מתמחים במנעולנות כל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
מנעולן רכב בעכו

☑️ מנעולן רכב בעכו – מהיר, אמין ומקצועי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ שירות מקיף ומקצועי. ☑️ מתמחים במנעולנות כל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
מנעולן רכב בכרמיאל

☑️ מנעולן רכב בכרמיאל – מהיר, אמין ומקצועי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ שירות מקיף ומקצועי. ☑️ מתמחים במנעולנות כל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא' ועד

קרא עוד »
מנעולן רכב בנוף הגליל

☑️ מנעולן רכב בנוף הגליל – מהיר, אמין ומקצועי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ שירות מקיף ומקצועי. ☑️ מתמחים במנעולנות כל סוגי הרכבים. ☑️ ביצוע העבודה מא'

קרא עוד »