מנעול כספת עליון

מחפשים מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

בחלוף השנים הכספת הפכה להיות פריט הכרחי ושימושי כמעט בכל בית שיש בישראל. לכולנו יש דברים וחפצים יקרי ערך, בין אם זה ערך כספי או פיננסי ובין אם זה ערך סנטימנטלי, רגשי או רוחני. תמיד נרצה לשמור על הפריטים היקרים לנו ביותר באופן הבטיחותי והאיכותי ביותר. אז כשאנחנו רוצים להחליף או להתקין מנעול עליון לכספת שלנו, נרצה להשתמש בשירות של איש מקצוע מהימן ומוסמך. זקוקים לכזה איש מקצוע? בשביל זה אנחנו כאן! את כל המידע אפשר למצוא ממש אצלנו.

 

היכרות

מנעול עליון לכספת הוא פתרון איכותי ברמת המיגון הכי גבוהה שקיימת. המנעול מעניק תחושת ביטחון בצורה הטובה ביותר בין אם לבית ובין אם לעסק. המנעול מתאים גם לשיפור עבור מיגון שערים או ארגזים ממוגנים בפלדה. בנוסף, הוא גם יכול להשתלב בתוך מערכות נעילה משוכללות בעלות צילינדרים ומנעולי תלייה במפתח בודד או לחילופין במערכות מפתח מאסטר מתוחכמות. יש להזכיר כי שכפול מפתחות מסוג שכזה מצריך איש מקצוע.

היכרות

 

המפרט הטכני של מנעול עליון לכספת

  • המנעול העליון הוא בעל מבנה מנעול כספתי.
  • מסופק בדרך כלל בתוספת שלושה מפתחות.
  • לרוב יהיה בעל לוחית מגן מפני הצצה.
  • עמיד בפני תנאי מזג אוויר קשים במיוחד.

 

כספות – למה הן נוצרו ולמה הן משמשות אותנו?

מזה מאות שנים שקיימות כספות בהן יש מנעול כספת רגיל. מתוך כך למעשה מגיע השם של הכספת (משורש כסף). היא ידועה בזכות המאמץ הרב והזמן ארוך שצריך להשקיע על מנת לפרוץ אותה. מנעול הכספת עשוי לרוב מלוחיות, בשונה מצילינדר סטנדרטי שעשוי מחמישה פינים נפרדים.

בזמן שפורץ מנסה לפרוץ מנעול כספת עליון או תחתון, בין אם בדלת פלדה או במקום אחר, הוא עלול לנטרל את מנעול הכספת ובכך לגרום לכספת להינעל אוטומטית. זהו למעשה אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר של הכספת. יתרה מכך, מנעול הכספת עשוי מחלקים שמעוצבים באופן מוקפד ביותר, כאלו שמרכיבים את מנגנון הנעילה ומתפעלים אותו בדיוק אולטימטיבי.

כך, אם במקרה מרכיב כלשהו יוצא ממקומו או נפגע, מנעול הכספת ננעל באופן אוטומטי ומנטרל את עצמו לגמרי.

כספות – למה הן נוצרו ולמה הן משמשות אותנו

 

מהו מנעול כספת עליון – איך זה עובד?

מנעול עליון הוא מנעול שממותקן כמנעול נוסף על דלת הכספת. קיים מנעול הכספת עצמו, ולאחר מכן ניתן להתקין מנעול נוסף שמתפקד כמנעול עליון על הדלת עצמה. המנעול בנוי משלושה בריחים שעשויים מפלדה איכותית וממוגנת. ההתקנה של המנעול העליון למעשה מונעת באופן כמעט מוחלט פריצה מכל סוג. מנעול זה בדרך כלל מגיע עם שלושה מפתחות נוספים.

מהו מנעול כספת עליון – איך זה עובד

 

קושי הפריצה

תחילה, המנעול העליון מעכב את הפורץ מכיוון שהוא צריך לפרוץ שני מנעולים ולא אחד.

יתר על כן, מנעול הכספת העליון יכול להגן על דלת הכניסה של הבית או העסק ובנוסף שומר על מיגון הבית.

קושי הפריצה

 

יתרונות של מנעול הכספת העליון

אחד מן היתרונות הגדולים ביותר של מנעול מהסוג זה הוא העובדה כי מדובר במנעול שמוכר על ידי חברות ביטוח שמקרים שתכולת הדירה מבוטחת. עוד יתרון הוא העובדה כי מדובר במנעול שעשוי מפלדה חוסמת, כזו שמונעת כניסה של מסיגי גבול לתוך הבית ולמעשה כמעט ולא מאפשרת פריצות. ניתן להגיד שמדובר במנעול שמשרה תחושת בטחון גבוהה.

יתרונות של מנעול הכספת העליון

 

 החלפת מנעול עליון לכספת

יש להיעזר במומחה עבור התקנת מנעול עליון לכספת, איש מקצוע שיודע להשתמש בכלים שמתאימים עבור ביצוע של עבודה כזו על הצד הטוב ביותר. ביצוע התקנה לרוב מצריך שימוש בדיסק חשמלי, כלי עבודה שמצריך מומחיות רבה שכן עבודה לא תקינה אתו יכולה לגרום לפגמים אסתטיים בלתי הפיכים. כשאנחנו מגיעים לרגע בו אנחנו נדרשים להחליף מנעול עליון, יש להיוועץ באיש מקצוע בעל ניסיון רב של שנים וותק מקצועי, כזה שיתחייב לתת את העבודה ברמה הגבוהה ביותר.

החלפת מנעול עליון לכספת

 

מנעול עליון לכספת – חשיבות ההתקנה

כשזה מגיע לכספות אין לקחת בשום פנים ואופן סיכונים מיותרים. כולנו שמענו על סיפורים טרגיים שוברי לב, על אנשים שפרצו לביתם והותירו אותם ללא כלום. כשיש לנו כספת בה נפקיד את מיטב המיטלטלין שלנו, ניירות הערך שלנו והמסמכים הרגישים ביותר שלנו, נצטרך לקחת אחריות ולהשתמש בשלל האמצעים שעומדים לרשותנו. מעבר לכך שהמנעול עצמו יהיה צריך להיות באיכות הגבוהה ביותר, גם ההתקנה נדרשת להיות בדיוק באותה הרמה – מנעול שאינו מותקן באופן תקין לא יעשה את עבודתו כהלכה.

מנעול עליון לכספת – חשיבות ההתקנה

 

האם אפשר להתקין אותו לא רק על כספת?

התשובה היא כמובן כן! המנעול יוכל להתחבר לעוד פריטים רבים אחרים וממש לא חייב להתחבר אך ורק לכספת. כשנרצה להחליף את מנעול הכספת שלנו נוכל לבקש מהמנעולן להתקין מנעולים עליונים לכספת גם במקומות נוספים בבית או במקום העבודה שלנו, על מנת שנרגיש כמה שיותר בטוחים ורגועים.

האם אפשר להתקין אותו לא רק על כספת

 

סיכום

מנעול הכספת העליון הוא אחד מהפתרונות הטובים ביותר שיש לשוק להציע היום בעולם ההגנה והאבטחה. לאחר המצאתה של הכספת, היו חייבים להמציא אמצעי מיגון נוסף שיגן על רכושנו היקר ביותר, לשם כך הומצא המנעול, שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם כאחד מהמוצרים היעילים ביותר בעולם המיגון. בשנים האחרונות הפופולריות שלו אף הולכת ומתעצמת ולא בכדי. לכן כשנרצה להתקין את המנעול הזה, ניעזר בשירותיו של מנעולן מקצועי, מוסמך ואמין ביותר. מנעולן כזה אפשר למצוא רק אצלנו! צרו איתנו קשר עוד היום.

מה היה לנו עד עכשיו?
מנעול רב בריח

מחפשים מנעול רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
מנעול כספת לדלת

מחפשים מנעול כספת לדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
מנעול אלקטרוני

מחפשים מנעול אלקטרוני? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »
מנעול חבוי
סוגי מנעולים
מנעול חבוי

מחפשים מנעול חבוי? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »
מנעול טביעת אצבע אנטר

מחפשים מנעול טביעת אצבע אנטר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
מנעול כספת

מחפשים מנעול כספת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »